Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009

Η παραβατικότητα στον Παράδεισο

Ποιες είναι οι προσδοκίες σας για οτιδήποτε ακολουθεί την επίγεια ζωή σας; Το έχετε σκεφτεί; Πιστεύω ότι πολλοί θα μπουν στον πειρασμό να αναφέρουν ότι θα έδιναν τα πάντα για μια θέση στον Παράδεισο! Ναι, αυτόν τον ακριβοθώρητο τόπο, τον οποίον έχουμε ακούσει πολλές φορές, μέσα από, χριστιανικές και μη, διηγήσεις να περιγράφουν ως ένα μέρος κατάφυτο, με μόνιμη καλοκαιρία, με πολύ φως, με ζουμερούς καρπούς, και με παντοτινή ευτυχία. Και κάποιοι μάλιστα ρυθμίζουν όλη τους την επίγεια ζωή (επίγεια ζωή, τι πλεονασμός!!!) με βάση τους κανόνες ενός παιχνιδιού το οποίο έχει ως έπαθλο μια πολυτελή σουίτα στο καταπληκτικό αυτό μέρος. Κάποιοι άλλοι βέβαια (ανάμεσα τους κι εγώ) αποστρέφονται αυτήν την ιδέα, συμμεριζόμενοι πλήρως τη γνώμη ότι:
- Κόλαση μάλλον θα είναι να πρέπει να περάσεις την αιωνιότητα σε έναν Παράδεισο μαζί με εκείνους που είναι σίγουροι πως θα πάνε εκεί!

Μια μικρή απορία...
Ένα πρώτο ερώτημα που έχω να θέσω προς όλους τους επίδοξους ελληνορθόδοξους κατακτητές του Παραδείσου είναι το εξής. Με εξαίρεση τον καιρό, τον οποίον δεν μπορούν να ελέγξουν, για ποιον ακριβώς λόγο αποστρέφονται τόσο πολύ δύο βασικές έννοιες, τις οποίες παλεύουν να αποκτήσουν μετά θάνατον;

Το ΦΩΣ
Οι χριστιανοί ορθόδοξοι, ιδίως αυτοί που σέβονται το πιστεύω τους, δεν συμπαθούν το φως. Η ψυχική τους ηρεμία και γαλήνη επιτυγχάνεται με την παρουσία τους, για ένα σημαντικό μέρος του χρόνου τους, μέσα σε σκοτεινούς και καταθλιπτικούς ναούς και περιλαμβάνει την παρακολούθηση της θείας λειτουργίας κάποια ηλιόλουστα κυριακάτικα πρωινά, κατά τα οποία εμείς οι υπόλοιποι προτιμούμε να αθλούμαστε, να πίνουμε καφέ με φίλους στην παραλία (ναι, είμαι από τη Θεσσαλονίκη) ή απλώς να ρεμβάζουμε ατενίζοντας τον ορίζοντα. Επίσης οι πιστοί έχουν ιδιαίτερη συμπάθεια στο αχνό φως από το καντηλάκι και τα κεριά, οι διαχειριστές της πίστης τους είναι μόνιμα μαυροφορεμένοι, όπως άλλωστε και οι ηλικιωμένες γυναίκες και οι εικόνες τους χαρακτηρίζονται από απουσία χρώματος και μουντίλα!

Η ΕΥΤΥΧΙΑ
Οι χριστιανοί ορθόδοξοι δεν συμπαθούν ιδιαίτερα, ή τουλάχιστον δεν καίγονται για την ευτυχία. Υπερβολή; Δεν νομίζω, αφού σύμφωνα με τους Τεγόπουλο και Φυτράκη, ευτυχία: (η) ουσ.
  1. καλή τύχη, ευδαιμονία. Καλά όλα αυτά αλλά και οι κακοτυχίες είναι καλές, αφού έρχονται ως δοκιμασίες για να ενισχύσουν την πίστη μας. Το πουλέν τον πιστών, ο γέροντας Παΐσιος, έχει διδακτορικό πάνω στην εξύμνηση του πόνου και της δυστυχίας.
  2. αφθονία ιδ. υλικών αγαθών, ευημερία. Υλικά αγαθά;;; Εεε όχι κι έτσι. Εδώ έχουμε να κάνουμε με τον τρισκατάρατο υλισμό. Χαριτολογώντας πάντα "Ουουουουου 666"!
  3. καλή έκβαση, επιτυχία. Η καλή έκβαση και η επιτυχία είναι επιθυμητά, αλλά όχι ιδιαίτερα για το άμεσο μέλλον! Θα τα έχουμε ούτως ή άλλως μετά θάνατον...
Προσθέστε και τις ενοχές, τις τύψεις και την ταπεινοφροσύνη στις περιπτώσεις που βιώνουμε την ευτυχία (ιδίως όταν μιλάμε για έρωτα) και θα δείτε ότι η ευτυχία για τον πιστό είναι όπως το επιτραπέζιο φιδάκι. Όσο ανεβαίνουμε στη σκάλα της ευτυχίας, τόσο καραδοκεί το φιδάκι που θα μας στείλει πολύ χαμηλότερα. Αχ αυτό το φίδι! Μέχρι και από τον Παράδεισο μας έδιωξε κάποτε...

...και μια μεγάλη απορία!
Έστω τελικά ότι ο Παράδεισος είναι αυτοσκοπός! Είναι ο κήπος στον οποίον κατοίκησαν οι πρωτόπλαστοι καθώς και ο ουράνιος τόπος διαμονής των δικαίων (κατά τη θρησκεία) μετά θάνατον. Είναι όμως τελικά ο τέλειος τόπος διαμονής;;;

Απ’ όσα γνωρίζουμε, ο Παράδεισος δεν είναι ένα μέρος χωρίς νόμους. Τουναντίον, οι νόμοι στον Παράδεισο εφαρμόζονται αυστηρά. Θυμηθείτε τι έγινε με τον απαγορευμένο καρπό από το δέντρο της γνώσης! Και ερχόμαστε στο ζητούμενο. Υπάρχει παραβατικότητα στον Παράδεισο; Η απάντηση μπορεί να σοκάρει κάποιους, αλλά είναι δεδομένο ότι υπάρχει παραβατικότητα στον Παράδεισο! Υπάρχει και δεδικασμένο. Οι πρωτόπλαστοι δεν σεβάστηκαν τον κανόνα που τους έθεσε ο δημιουργός, έφαγαν το μήλο, και τιμωρήθηκαν για την παράβαση τους με την εκδίωξη τους (και συνακόλουθα όλου του ανθρώπινου γένους) από τον κήπο της Εδέμ! Ένα τρισευτυχισμένο ζευγάρι λοιπόν, χωρίς κανένα πρόβλημα καθημερινότητας, με το μέλλον του ευοίωνο, για να μην πω, εξασφαλισμένο, τα έχασε όλα, επειδή υπέπεσε σε ένα ατόπημα, το οποίο, για τα δικά μας δεδομένα, δεν θα άξιζε καν συζήτησης ("Έφαγες το μήλο μου; Χμμμ, καλά, μην το ξανακάνεις όμως")! Και όλα αυτά γιατί; Γιατί ο ύψιστος δεν προνόησε να εξαλείψει την έννοια της παραβατικότητας!

Αφού λοιπόν, φίλοι του χριστιανισμού, υπάρχει αποδεδειγμένα παραβατικότητα στον Παράδεισο, τι σας κάνει να πιστεύετε ότι δεν θα υπάρξουν παραβάσεις και στο μέλλον; Και δεν συζητάμε για απλές παραβάσεις τύπου "Ο Πόλης έφαγε την απαγορευμένη καραμέλα" και "Η Μαλάμω έκανε ζαβολιά στο κρυφτό". Συζητάμε για βρισιές, αντιδικίες, ξυλοδαρμούς, μέχρι και για φόνο. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι δεν θα υπάρξουν τέτοια κρούσματα; Αδύνατο να υπάρξουν;;; Για να δούμε...

Για σκεφτείτε την περίπτωση ευλαβούς χριστιανού, ο οποίος έζησε όλη του τη ζωή μέσα στην αρετή και έχασε το μοναχογιό του, όταν τον μαχαίρωσε ένας χούλιγκαν της αντίπαλης ποδοσφαιρικής ομάδας. Υπέμεινε τη δοκιμασία του καρτερικά. Και φτάνει ο εν λόγω κύριος στον Παράδεισο, για να διαπιστώσει ότι ο δολοφόνος, ο οποίος μετά το συμβάν άλλαξε στάση ζωής και μετανόησε ειλικρινά, βρίσκεται και αυτός εκεί!!! Του ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και σκοτώνει επί τόπου τον πρώην χούλιγκαν!

Για να δούμε την περίπτωση της μάνας της οποίας το εξάχρονο αγοράκι της παρασύρθηκε και σκοτώθηκε από τριαντάχρονο άτομο του εγχώριου star system, ο οποίος τελούσε υπό την επήρεια αλκοόλ και ο οποίος άφησε αβοήθητο το θύμα του! Η οικονομική άνεση του σταρ του επέτρεψε να τη βγάλει καθαρή, αφού προσέλαβε έναν γνωστό μεγαλοδικηγόρο, και βγήκε αμέσως με αναστολή, συνεχίζοντας να ζει προκλητικά μέσα στην πολυτέλεια και το ζαμανφού. Η πιστή μάνα απέθεσε τις ελπίδες της για δικαιοσύνη στο θεό. Και μόλις έφτασε στον Παράδεισο, αντίκρισε φάτσα φόρα τον πρώην σταρ, ο οποίος, μετά από σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα υγείας, μετανόησε ειλικρινά στα γεράματα του και επιδόθηκε σε διάφορες αγαθοεργίες! Εξοργισμένη η μάνα, σκοτώνει τον δολοφόνο του παιδιού της.

Θα μπορούσα να αναφέρω κι άλλα παραδείγματα, αλλά δεν είναι αυτό το νόημα. Αυτό που ενδιαφέρει είναι ότι οι προαναφερθείσες περιπτώσεις είναι εξαιρετικά πιθανές. Ο Παράδεισος σαν κεκτημένο, εξ' ορισμού χάνεται όταν δεν εφαρμόζονται οι νόμοι του θεού. Και αν δεν τα κατάφεραν να μείνουν στον Παράδεισο μόνοι τους δύο ερωτευμένοι άνθρωποι, θα τα καταφέρουν να μείνουν εκατομμύρια ανθρώπων, με τραυματικά βιώματα και προσωπικούς γογλοθάδες, και πολλοί από αυτούς όντας σεξουαλικά στερημένοι;;; Δεν νομίζω! Ο θεός αποδεδειγμένα (το αποδεδειγμένα χρησιμόποιείται καταχρηστικά) δεν πρόκειται να παρέμβει στις ανωτέρω πράξεις, γιατί όπως έδειξε και με τους πρωτόπλαστους, απλώς θέτει τους νόμους, και οι άνθρωποι πρέπει να τους τηρήσουν. Επίσης, και με βάση πάντα το γνωστό μας παράδειγμα του Αδάμ και της Εύας, ο θεός δεν θα παρέμβει στην ίδια την ανθρώπινη βούληση γιατί την σέβεται! Εκτός και αν όποιος κατακτήσει τη βασιλεία των ουρανών, πάψει με κάποιον θεϊκό τρόπο να έχει βούληση, πράγμα που δεν έχει καμία σχέση με το πως λειτουργούσε αρχικά ο Παράδεισος, με τον ίδιο του τον ορισμό δηλαδή. Οπότε άκυρο...

Και φτάνουμε στο ζουμί! Ξέρουν όντως οι πιστοί, που θέλουν να καταλήξουν; Τους αρέσει όντως ο Παράδεισος;
  • Αν τους αρέσει, γιατί δεν γεύονται οι πιστοί από τώρα, αυτά που επιθυμούν για τη μετά θάνατον ζωή; Θα τα συνοψίσω στα, υλικές απολαύσεις, έρωτας, φως και ευτυχία!
  • Ποια διαφορά έχει ένας τέτοιος Παράδεισος, με την ύπαρξη κακών πράξεων και παραβατικότητας, από την επίγεια ζωή, πέρα από ένα αρχικό ξεσκαρτάρισμα των κακών ανθρώπων; Μήπως στερούνται οι πιστοί όλα όσα απολαμβάνουμε οι υπόλοιποι, σχεδόν τα πάντα, για ένα απλό διαμέρισμα σε μια πιο αναβαθμισμένη γειτονιά, ή οποία αναμένεται να αποκτήσει και αυτή προβλήματα (προσωπικά δεν μου φαίνεται για κάτι παραπάνω ο Παράδεισος);
  • Το χειρότερο όλων, ποια τιμωρία προβλέπεται για όσους κατακτήσουν τον Παράδεισο, σε περίπτωση που κάποιος απ' αυτούς ολισθήσει σε ένα πολύ πιο σοβαρό παράπτωμα από τη βρώση ενός απαγορευμένου καρπού;;; (Η ανθρωπότητα θα μπορεί να αναφωνήσει εν χορώ "Τον ήπιαμε").

Σε πόσο αυτοαναιρούμενα πράγματα μπορεί να πιστεύει κάποιος τελικά;

Προς όλους τους ανθρώπους, πιστούς και μη: Κάνετε μια χάρη στον εαυτό σας και χαρείτε τη ζωή σας όσο το δυνατόν περισσότερο! Βοηθείστε και όσους περισσότερους μπορείτε να χαρούν και αυτοί! Είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε! Και δεν εννοώ το συγκαταβατικά καλύτερο, αλλά το τέλειο!!!


Share:

19 σχόλια:

  1. Εξαιρετικά διατυπωμένο το άρθρο σου!

    Πάντως ο όρος για μένα για να πάω σ εκείνο το μέρος θα είναι ένας: Να βρίσκεται εκεί και η ηθοποιός Μέγκαν Φοξ, ειδάλλως στην κόλαση θα παράσω καλύτερα!!!!

    Ο επίλογος του κειμένου είναι η ουσία της ζωής....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καθόλου, απλά έπρεπε να αναφέρω κάποιες από τις Θεές, ούτε αυτή θα με χάλαγε Luisana Lopilato

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άρα το ζήτημα είναι ότι θέλεις να περάσεις την αιωνια ζωή σου, όχι πλάι σε κάποιον θεό, αλλά σε κάποια θεά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο παράδεισος για τους περισσότερους χριστιανούς είναι ένα μέρος που απλώς είναι καλύτερα από την κόλαση.
    Κανείς δεν γνωρίζει πως θα περνάει την ώρα του στον παράδεισο- βλέπετε οι ιερείς έχουν γράψει τόμους για το πως θα είναι η κόλαση και για τα βασανιστήρια όσων καταλήξουν εκεί γιατί ακριβώς στηρίζονται στον φόβο της μεταθανάτιας ζωής- ελλείψει κόλασης ο παράδεισος θα ήταν ένα καλό drive-in για ερωτευμένα ζευγαράκια. Τίποτε παραπάνω. Η χριστιανική θρησκεία βασίζεται στον τρόμο της τιμωρίας για τις αμαρτίες κι όχι στην επιβράβευση της καλής ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι Startdust! Είναι όντως εκπληκτικό το γεγονός ότι κάποιοι είναι πρόθυμοι να στερηθούν τα πάντα για την τελική επιβράβευση, χωρίς να ξέρουν καν ποια είναι αυτή η επιβράβευση! Και μετά, όταν τους αποκαλείς εύπιστους, αγανακτούν!!!

    Τι είναι τελικά ο Παράδεισος ρε παίδες; Kinder Έκπληξη; Κι αν μέσα βρείτε τελικά μια μικρή Στρουμφίτα, θα σας καλύψει πλήρως για τα χρόνια μίσους, υπομονής και εγκράτειας που περάσατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υποτίθεται έχουν γραφεί και κάποια βιβλία τα οποία αφορούν post-mortem εμπειρίες ατόμων τα οποία πέθαναν, πήγαν στον παράδεισο, έριξαν μία μικρή ματιά κι επειδή θεωρήθηκαν "ανέτοιμοι" στάλθηκαν πίσω στη γη.

    Στα βιβλία αυτά λοιπόν, από όσο θυμάμαι εκεί πάνω όλοι είναι ευτυχισμένοι, δε θυμούνται τίποτε από την επίγεια ζωή τους (δεν ξέρουν δηλαδή τι τους γίνεται), οι έννοιες όπως ο έρωτας μεταξύ δύο ανθρώπων απλά ΔΕΝ υπάρχουν και φυσικά κανείς δεν είχε δει ποτέ τους το θεό. Οι περισσότεροι είπαν πως είχαν δει λέει έναν τεράστιο θρόνο που φαίνονταν μόνο τα πόδια του και το υπόλοιπο χανόταν ψηλά μέσα στα σύννεφα και ο Θεός άφαντος. Πουθενά. Το μόνο που προέδιδε την παρουσία του ήταν να δίνει την εντολή να σταλεί πίσω στη γη το άτομο που πέθανε.

    Ο Θεός της αγάπης σε ένα από αυτά τα παραδείγματα ατόμων φέρεται να λεει:

    "Βαρέθηκα πιά τήν αμαρτωλή καί διεφθαρμένη ζωή της. Εγώ ήθελα νά τήν εξαφανίσω από προσώπου γής χωρίς μετάνοια, αλλά μέ παρεκάλεσε γι΄ αυτήν ό πατέρας της. Δείξτε της τό μέρος γιά τό οποίο άξιζε νά πάει..."

    Τα βιβλία αυτά επίσης κάνουν αναφορά στα δαιμόνια τα οποία τα συναντούν όλοι μα όλοι οι άνθρωποι όταν αφήσει η ψυχή το σώμα τους. Η περιγραφή τους είναι πάντα τουλάχιστον τρομακτική (προφανώς για να εκφοβισουν τον αναγνώστη "αυτά θα πάθεις αμα δεν πιστευεις"). Και δυστυχώς ακόμα και να πιστεύεις πάλι μπορεί να την πατήσεις και να πας να κάνεις παρέα με τον Βελζεβούλ. Περιγράφονται άτομα με καλή κι ευχάριστη προσωπικότητα, οι οποίοι μπορεί να θεωρούνταν οι καλύτεροι άνθρωποι στον κόσμο. Εάν όμως δεν ήταν πραγματικά πιστοί, στέλονταν παραυτα στο πυρ το εξώτερο.

    Η άποψη επίσης ότι τέτοιου είδους εμπειρίες είναι παραισθήσεις (το λευκό φως το οποίο δεν είναι τίποτε άλλο παρά χημικές αντιδράσεις στο εγκέφαλο και όχι μεταθανάτια εμπειρία για το πώς είναι η ζωή μετά) θεωρείται τουλάχιστον απαράδεκτη.

    Λοιπον, επειδή οι πηγές στο net είναι πολλέεεεες και δεν έχω πολύ χρόνο να αναλύσω την καθεμία, τις παραθέτω παρακάτω:

    youtube και ολόκληρο το video εδω.

    to4ari.gr

    pathfinder

    Εάν θέλετε ολόκληρο το βιβλιό (παραδόξως, είναι το μοναδικό που βρήκα σχετικά με το θέμα) είναι εδώ.

    Y.Γ. Δεν είναι αστείο ένα σημείο στο οποίο αναφέρεται ότι ακόμα κι όταν είσαι μικρό παιδί πληρώνεις για τα αμαρτήματα σου;


    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑ βρε κόρη μου! Τι πράγμα είναι αυτό με σένα; Τόσο διαβαστερή σε έκανα δηλαδή και μου έβγαλες με τη μία τόσες παραπομπές;

    Όσο για την ατάκα του θεού της αγάπης, απλώς τα σπάει! Ο θεός της αγάπης θυμίζει μεγαλέμπορο ναρκωτικών στην υπερπολυτελή κατοικία του, τον οποίον ρωτάνε οι μπράβοι: "Τι να κάνουμε με αυτόν τον τύπο που πιάσαμε να προσπαθεί να μπει μέσα στην έπαυλη;"! Hollywood at it's best!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ουυυ πατερα μ' να ήτανε μόνο αυτά. Βρίθει ο ιστός από τέτοιες...άντε μην πω και ρίξω το επίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και πριν καλά καλά ανεβεί αυτό το άρθρο, διαπιστώνω ότι ο μέγιστος Άνθιμος έχει επιβεβαιώσει ήδη τα λεγόμενα μου σχετικά με τα ηλιόλουστα κυριακάτικα πρωινά. Αντιγράφω από το Έθνος στις 27-7-2009:

    "Η... 11η εντολή
    «Ου στη θάλασσα βουτήξεις εν ώρα Θείας Λειτουργίας». Κάπως έτσι θα μπορούσε να είναι διατυπωμένη η... κατ Ανθιμον 11η Εντολή. Ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, στο χθεσινό του κήρυγμα, επέκρινε όσους βρίσκονταν στις παραλίες το πρωί της Κυριακής, την ώρα που σε όλες τις εκκλησίες λειτουργείται ο Χριστός πάνω στην Αγία Τράπεζα, προειδοποιώντας τους πως αυτό είναι «έξω και αντίθετο» με τη χριστιανική πίστη. «Την ώρα της Θείας Λειτουργίας είναι ανάγκη να είστε στη θάλασσα; Και είναι ανάγκη να είστε όλοι και όλες γυμνοί; Αυτό είναι πίστη; Και περιμένουμε θαύμα; Ε, όχι δα, δεν μπορεί να γίνει έτσι. Το θαύμα συνοδεύεται από θυσία για να γίνει», είπε."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δράκε,

    Δεν είσαι δράκος, είσαι άνθρωπος. Κι αυτό επειδή το λέω εγώ και για κανέναν άλλο λόγο. Γιατί μας πέρασες; Για τίποτα αφελή θρησκόληπτα ανθρωπάκια και θες να μας παραπλανήσεις με τα παραμύθια σου;

    Δεν είσαι δράκος, λα -λα λα λα- λα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτικό άρθρο Batcic!

    Δεν είχαν περάσει ποτέ απ'το μυαλό μου αυτά που έγραψες, και φαντάζομαι, σε καμιά περίπτωση από το μυαλό των πιστών! Αν και νομίζω ότι σκοπίμως τα αγνοούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ανώνυμε
    Φυσικά και είμαι δράκος, ο οποίος υπάρχει σε δύο πιθανές καταστάσεις. Αληθινός Δράκος ο οποίος κυνηγάει τους παραλογισμούς από τη μία και Γιάγκος Δράκος (γιαλαντζί) από την άλλη...

    @Λουκρητία
    Thanks! Δεν νομίζω ότι τα αγνοούν σκοπίμως! Απλώς μια μεγάλη αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει το τέλειο ψέμα! Και το ψέμα του χριστιανισμού, γραμμένο από αμόρφωτους ιερείς με μηδέν φαντασία (η απουσία φαντασίας φαίνεται από την πενιχρή πολιτιστική τους κουλτούρα για πάνω από μια χιλιετία) είναι λογικό να μπάζει από χίλιες μεριές. Αν ο παράδεισος εξ' ορισμού χάνεται, τι κάνει τους πιστούς να θεωρούν ότι η βασιλεία των ουρανών είναι αιώνια;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Όλους: Πολύ γαργαλιστική αυτή η παραβατικότητα στον παράδεισο!! Αποκτά έτσι ενδιαφέρον η παρακολούθησης της θείας λειτουργίας! Το άναμμα των καντηλιών -κι όχι το κατέβασμα τους- ο οβολός στον δίσκο κτλ... Άλλωστε, συγκριτικά, πληρώνουμε, εδώ στην γη, πιο πολλούς φόρους για μισθοδοσία των λειτουργών του Κυρίου και τί απολαμβάνουμε;;; Περιβάλλον χάλια, συντάξεις μπορεί κι ανύπαρκτες... κι όσο για παραβατικότητα;; Αυτή, και άλλα πολύ-πολύ χοντρότερα, την έχουν αποκλειστικότητα οι πωλιτικοί μας μέσα και έξω απ' το κυνοβούλιο. Θα 'θελα, όμως, να ξέρω με πόσες τέτοιες ακροάσεις και συμμετοχή σε εκκλησιαστική παράσταση μπορώ, θου κύριε, στο μέλλον μου να προσπαθώ να νευριάσω τον θεό! Να τον βγάλω έξω απ' τα ρούχα του! (Μπας και κυκλοφορεί τσιτσίδι ο κύριος;;)Κάτι για σοβαρή κατατόπισή μου: Οι μελλοντικοί ενδημούντες στον παράδεισο θα τρώμε συνέχεια τα ιστορικά μήλα;; Εγώ προτιμώ τα kiwies και το δηλώνω για να το έχει στα υπόψη του ο μεγαλοδύναμος -γιατί έχουν μεγάλη ποσότητα βιταμίνης c που θα μου δίνει ενέργεια για να σκαρφίζομαι πιο χοντρή παραβατικότητα. Νομίζω, και μετά την ανάγνωση του άρθρου, πως παίρνει ΑΛΛΗ διάσταση η θεάρεστη ζωή... όταν είναι σύμφωνη μ' αυτά που με διδάσκει ο, παιδεραστής, παπάς της ενορίας μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Που το ήξερες βρε Denise ότι τα Kiwies είναι ο απαγορευμένος καρπός-εισιτήριο για τον Υπερ - Παράδεισο; Ο Υπερ - Παράδεισος είναι κάτι σαν την προεδρική σουίτα στον Παράδεισο και εκεί πηγαίνουν μόνο όσοι τρώνε Kiwies και μόνο όσοι κερδίζουν τις πόρτες στο τάβλι!!! Γι αυτό και ο θεός απαγορεύει τα Kiwies και τις πόρτες στον Παράδεισο, για να έχει τη σουίτα για την πάρτη του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Batcic: Σοβαρά;;; Τα kiwies είναι μόνο για Πατριάρχες, Πάπες, Αρχιεπισκόπους και τα κτλ. της θρησκευτικής ιεραρχείας;; Πουθενά δεν έχουμε, το πόπολο, έστω και στριμωχτή θέση -έστω και πάνω σε ξυλένιο κάθισμα- στο λεωφορείο που πάει παράδεισος;; Σκοτούρα μου και καλά έκανα ως τα τώρα! Έτσι κι αλλοιώς εκκλησιά δεν πατώ, φοβάμαι τους πολυέλαιους, και με το βιβλιαράκι των αμαρτιών μου -θα ξέρεις πως οι αμαρτίες υπολογίζονται ως καταθέσεις (κάτι σαν κι αυτές στην Εθν. Τράπ. που δεν έχω) απ' τον βελζεβούλ εεε;;- και θα είμαι πρώτη θέση καζάνι. Ααα, το κάθισμα έχει ενσωματωμένο air condition για να μην τσουρουφλίζεται ο κ-λ-ς των πολύ αμαρτωλών!!! Εεε, να πάρει ο διάολος δεν αμαρτάνουμε και στο τζάμπα... Εντάξει, μας εξαπατούν οι πωλιτικοί μας εδώ πάνω στη γη, να μας εξαπατεί κι ο κ. διάολος στα από κάτω της;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΡΩΤΟΝ: στον παραδεισο θα πανε οσοι εχουν μετανοησει στην επιγεια ζωη αληθινα
    ΔΕΥΤΕΡΟΝ:Ο Θεος πλεον δεν θα επιτρεψει ξανα στον διαβολο να ''πειραξει'' τον ανθρωπο ετσι ωστε να αμαρτησει.ο αδαμ κ η ευα αμαρτησαν επειδη καποιος (ο σατανας) τους εβαλε τον πειρασμο.και αυτο το επετρεψε ο θεος για να ''δοκιμασει'' τα πλασματα του(τον ανθρωπο).Εχοντας μετανιωσει ομως ο ανθρωπος σαυτη τη ζωη και εχοντας 'ψηθει'απο τους πειρασμους και εχοντας δοκιμαστει δικαια ο θεος τον εχει μαζι του στην μετα θανατον ζωη και δεν θα επιτρεψει ξανα στον διαβολο να τον βαλει σε πειρασμο.Και σαυτη την επιγεια ζωη ο θεος μας δινει ουσιαστικα την ευκαιρια μεσω των πειρασμων που μας βαζει ο διαβολος(που του το επιτρεπει ο θεος) να αγωνιστουμε να γινουμε ΄΄παιδια του θεου΄΄ με τη ζωη μας και να αποκτησουμε πνευματικα στεφανια για τα οποια θα μας επιβραυευσει κατα την τελικη κριση! μετα την τελικη κριση τιποτα δεν θα αλλαξει!αλλωστε και στην αγια γραφη λεγεται οτι μετα την τελικη κριση δεν θα γινει καμια ''μεταφορα'' ανθρωπου απ'τον παραδεισο στην κολαση ή το αντιστροφο. Και ακομα κατι που ισως δεν εχει γινει αντιληπτο..μετα την δευτερα παρουσια ο καθε ανθρωπος δεν θα φερει την υποσταση που φερει τωρα ως σωμα(δηλ δεν θα χρειαζεται τροφη,νερο,υπνο..)δεν θα πολλαπλασιαζεται ως ειδος κτλ..δεν θα υπαρχουν ακομα ζωα φυτα κτλ αφου δεν υπαρχει σαφως λογος υπαρξης αυτων και οπως προανεφερα κανεις που θαχει καταταχθει 'εκ δεξιων' του θεου δεν θα αμαρτησει αφου ο θεος δεν θα το επιτρεψει στον διαβολο να 'διαβαλει' ξανα τη σχεση ανθρωπου-θεου αφου εδω στη γη ηρθαμε ακριβως γιαυτο το λογο.Να μετανοησουμε να λαβουμε συγχωρεση απτον θεο και να γινουμε ευαρεστοι σαυτον. Ο καθε ανθρωπος ειναι ελευθερος να αποφασισει το αν θα παει στον παραδεισο ή στην κολαση σαυτη μεσα απτα εργα του σαυτη την επιγεια ζωη.οι αθεοι λοιπον δεν πιστευουν στην υπαρξη του θεου..αλλα αν υπαρχει σταληθεια?αν στο τελος της ζωης σας συνειδητοποιησετε την αληθεια αλλα ειναι αργα?? Πραγματικα μην καταπιανεστε με το καθετι και δειτε την ουσια του θεματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. (ΣΥΝΕΧΕΙΑ...) Οσο για το οτι οι ορθοδοξοι χριστιανοι δεν πανε και τοσο την ευτυχια,το φως κτλ απλα λυπηθηκα οταν τα διαβασα...1ον γιατι μενετε στους τυπους?το μαυρο ρασο κ πολλα αλλα στο χωρο της εκκλησιας απλα συμβολιζουν το πενθος για την αμαρτια του ανθρωπου που επιβαλλεται για τον ερχωμο της λυτρωσης και της συγχωρησεως!καιρος ηταν να βγαλετε τους χριαστιανους και ΕΜΟ! Και επισης ποια ευτυχια υπαινισεσαι? τη σαρκικη?την κοσμικη?την υλικη? ο χριστος θελει το πλασμα του να ειναι αληθινα ευτυχισμενο και οχι ψευδως! και αυτο ειναι δυνατο μοναχα οταν ζει κανεις εν χριστω και εχει πνευματικο πλουτο! και επειδη ανεφερες τον πατηρ Παισιο που τοσο αγαπω απλα ευχομαι να διαβασεις τα βιβλια του και να νιωσεις εκ κρδιας αυτα που εννοουσε..το να ζεις με πονο για τον συνανθρωπο και να δεχεσαι με χαρα τις θλιψεις ειναι σημαντικα κατ αυτον για την πνευματικη σου σφηριλατηση και την αποκτηση της θειας χαριτος! με την ενδειξη υπομονης και δεκτικοτητας στις θλιψεις και τον πονο ερχεται η θεια παρηγορια και ο ανθρωπος γινεται μακαριος!ευτυχισμενος! οπως ο χριστος σηκωσε το σταυρο ετσι καλουμαστε ολοι να σηκωσουμε τον δικο μας σταυρο για να φτασουμε στην ανασταση! ευχομαι σε ολους τους 'αθεους' (π ξερω οτι ουσιαστικα 'ψαχνονται' πολυ περισσοτερο απο καποιους τυπικους χλιαρους 'χριστιανους')να τους φωτισει ο καλος θεος και να ζησουν την αληθινη ευτυχια! καποια πραγματα που αφορουν τη φυση του θεου ειναι δυσκολο να τα νοησει ο ανθρωπινος νους αλλα οταν αυτος ταπυνωθει πληρως και ζει συμφωνα μ το ευαγγελιο του Ιησου μας φωτιζεται και αξιωνεται πληρους κ βαθιας γνωσης των δυσνοητων εννοιων που αφορουν τη φυση του θεου! (βλεπε τον συγχρονο γεροντα Παισιο που εγινε σκευος θειας χαριτος και πολλους αλλους αγιους, πατερες ,γεροντες κ.α οι οποιοι εφτασαν σε μεγαλα μετρα αγιοτητος κ ΓΝΩΡΙΣΑΝ τον θεο και τα κριματα του που ειναι αβυσσος!) Ελπιζω να μην δειτε τα οσα εγραψα σαν λογια ενος φεροντος παρωπιδες ορθοδοξου χριστιανου αλλα πιο ουσιαστικα γτ κ εγω εχω περασει απο πολλες υπαρξιακες/πνευματικες αναζητησεις κ σας καταλαβαινω...πολλα απτα ερωτηματα που θετουν οι αθεοι τα χα σκεφτει κ γω αλλα τωρα βλεπω πως η αληθινη αυτυχια βρισκεται κοντα στον χριστο..:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φίλε ανώνυμε μια απλή ερώτηση: Που τα ξέρεις όλα αυτά; Δηλαδή, εφόσον από τον Παράδεισο ξεπέσαμε και εκεί θα επιστρέψουμε, και συνεπώς μιλάμε για το ίδιο μέρος, γιατί την πρώτη φορά είχε δικαιοδοσίες ο διάβολος και την δεύτερη όχι; Επίσης, επειδή δεν αναφέρω πουθενά διαβολική παρέμβαση, αλλά απλή ανθρώπινη (και IMHO 100% δικαιολογημένη) αντίδραση, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα υπάρξουν τέτοιες αν κάποιος θεωρήσει ότι αδικήθηκε από την θεία κρίση; Σε παρακαλώ να μην μου δώσεις τις προσωπικές σου εκτιμήσεις, αλλά απαντήσεις με τις αντίστοιχες παραπομπές ώστε να μην έχουμε ατέρμονες συζητήσεις βασισμένες σε εικασίες!

    Τέλος, σχετικά με την ευτυχία, ξεκαθάρισα ότι αναφέρομαι στην έννοια που μας διδάσκουν τα λεξικά. Εσύ από την άλλη, τι εννοείς όταν λες "πραγματική ευτυχία";;; Διαφέρει από την εξήγηση των λεξικών; Και αν ναι, τότε γιατί δεν δοκιμάζεις να μας την εξηγήσεις με υπαρκτές λέξεις ώστε να καταλαβαίνουμε όλοι για ποιο πράγμα μιλάμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή