Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Δημοκρατία των Απόντων: Η Διακήρυξη

- Σχώρα με που βάζω αριστερό λογισμό, αλλά γιατί με τιμωρεί; Πιστός είμαι και εναποθέτω τις ελπίδες μου στο Θεό. Τι έκανα για να τα αξίζω όλα αυτά; Τα τελευταία χρόνια έχασα τον πατέρα μου και τη μητέρα μου σε τροχαίο, η γυναίκα μου απολύθηκε από τη δουλειά της και είχε δύο αποβολές, εγώ απολύθηκα τον περασμένο Απρίλη και τον προηγούμενο μήνα με τράκαρε ένας ανασφάλιστος και μου σμπαράλιασε το αυτοκίνητο. Δεν έχω λεφτά για να πάρω άλλο. Και δεν έχω καν λεφτά για να πληρώνω το ενοίκιο μου από εδώ και μπρος. Τι θα κάνω;

- Υπομονή παιδί μου. Με υπομονή και πίστη θα κερδίσεις κι εσύ τη Βασιλεία των Ουρανών. Ο Θεός δεν κάμνει τίποτα για κακό.

- Τη Βασιλεία των Ουρανών; Υπομονή; Αρχίζω και αναρωτιέμαι, υπάρχουν τελικά; Αξίζει να υπομένουμε όλα αυτά; Τι εγγύηση μπορεί να έχει κανένας; Δώσε μου μια ένδειξη. Give me a sign, όπως έλεγαν και στον παλιό καλό ελληνικό κινηματογράφο...

- Υπάρχουν βέβαια, και παίρνουμε μία γεύση καθημερινά! Είναι η ουσία της Ορθοδοξίας μας. Τα δικαιώματα των ζωντανών σταματάνε εκεί που ξεκινάνε τα δικαιώματα των πεθαμένων. Συλλάβαμε τον τύπο που υπέγραφε ως Γέροντας Παστίτσιος στο Facebook και ενέπαιζε τον Γέροντα Παΐσιο. Είναι δυνατόν να έχει δικαιώματα κάποιος που δεν υπάρχει; Να σε κόβει και λιγάκι…

- Ναι, αυτό ήταν απαράδεκτο. Πως είναι δυνατόν να βλασφημείς εις βάρος του Γέροντα Παΐσιου!!! Ανεπίτρεπτο.

- Γι αυτό σου λέω, κάνε υπομονή, ψόφα με το καλό, κι έχει ο Θεός...


Share:

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Η Δημοκρατία των Απόντων

Έχετε συνειδητοποιήσει την έννοια της αμαρτίας; Τι υπέροχο όπλο αποτέλεσε στα χέρια των διαχειριστών της πίστης; Ας το κάνουμε ταλιράκια!

Έχουμε τη θρησκεία, αυτό το σύνολο ακατανόητων ηθικών κανόνων, τους οποίους ο καθένας μπορεί να παρακούσει. Γιατί; Μα απλά επειδή είναι πλήρως ακατανόητοι. Ακόμα και στην πλέον απλοϊκή τους μορφή, τις πολυφορεμένες δέκα εντολές, είναι της ίδιας βαρύνουσας σημασίας ο φόνος και η κλεψιά με την απαγόρευση της εργασίας την έβδομη μέρα και την αναφορά του ονόματος του Κυρίου επί ματαίω! Κύριος, Κύριος, Κύριος, Θεός, Θεός, Θεός (μόλις βούλιαξα στην αμαρτία, αν και δεν την εξήγησα ακόμα επαρκώς). Μην παραλείψουμε εδώ να αναφέρουμε ότι η σχιζοφρένεια χτυπάει κόκκινο ιδίως στο υπόλοιπο περιεχόμενο των γραφών πέραν των δέκα εντολών. Στις μη παρθένες αξίζει ο θάνατος δια λιθοβολισμού, η κατοχή σκλάβων είναι πολιτικώς ορθότατη και άλλα φαιδρά. Έχουμε λοιπόν όλους αυτούς τους παρανοϊκούς κανόνες, τους οποίους ο κάθε φυσιολογικός εγκέφαλος αγνοεί καθημερινά, και έχουμε από την άλλη και την απαίτηση από την πλευρά των διαχειριστών της πίστης για πλήρη υπακοή και υποταγή σ’ αυτούς. Πως είναι ποτέ δυνατόν να αιχμαλωτίσεις τον υγιή εγκέφαλο σε ένα τέτοιο κήρυγμα παράνοιας, στο οποίο ο φυσιολογικός άνθρωπος ενοχλείται διαισθητικά;

Αυτό που χρειαζόμαστε στην πραγματικότητα για να επιτύχουμε το σκοπό μας είναι μια έννοια εξωφυσική, η οποία δεν θα υπόκειται ποτέ και για κανέναν λόγο στην κριτική σκέψη, με την οποία μας έχει εφοδιάσει η φύση για να μπορούμε να επιβιώσουμε. Και η έννοια αυτή δεν είναι άλλη από τη γνωστή μας αμαρτία, μια έννοια μπολιασμένη με την έννοια του κακού. Αντιγράφω το παράδειγμα από το εξαιρετικό ιστολόγιο Gravity and the Wind:
Για να κατανοήσουμε πλήρως τη φύση της αμαρτίας ως ψυχολογικής κυρώσεως, πρέπει να εξετάσουμε τη σχέση της με την ανυπακοή προς τον θεό. Είναι οι ιδέες αυτές ταυτόσημες ή όχι;  Σκεφτείτε τις ακόλουθες προτάσεις:
  1. Έδειξα ανυπακοή προς τον θεό, αλλά δεν έκανα κάτι λάθος ή κακό.
  2. Αμάρτησα, αλλά δεν έκανα κάτι λάθος ή κακό.
H πρόταση 1 δεν είναι αντιφατική. Ακόμη και αν δεχόμαστε ότι υφίσταται θεός, δεν υπάρχει τίποτα εγγενές στην ιδέα της ανυπακοής που να επιβάλλει αρνητική αξιολόγηση. Στο κάτω-κάτω, αυτός ο θεός θα μπορούσε να είναι κάποιο κακόβουλο ον, οπότε η ανυπακοή θα αποτελούσε ενδεχομένως κάτι καλό ή επιθυμητό. Δεν υπάρχει αξιολογική κρίση στην καθαυτό ιδέα της ανυπακοής.
H πρόταση 2, όμως, είναι αντιφατική, γιατί στην έννοια της αμαρτίας συμπεριλαμβάνεται αρνητική ηθική αξιολόγηση, οπότε το να παραδέχομαι αμαρτία σημαίνει να παραδέχομαι το κακό ή το λάθος. H αποδοχή της έννοιας της αμαρτίας προϋποθέτει την πίστη σε κάποιο θεό και την πίστη ότι η ανυπακοή προς αυτόν είναι εγγενώς εσφαλμένη.

Είναι τελικά η αμαρτία το μεγαλύτερο σαμποτάζ της κριτικής σκέψης στην ιστορία; Ναι, αλλά όχι στη γενική της μορφή. Υπάρχει μια υποκατηγορία της αμαρτίας που εξολοθρεύει πλήρως τη λογική και εγκαθιστά στο πνεύμα μας τον απαραίτητο δυνάστη και θεματοφύλακα του φασισμού και της αναίτιας καταπίεσης. Βλασφημία!!! Μια αμαρτία η οποία πέρα από την ενσωματωμένη έννοια του κακού, ενσωματώνει και την έξτρα προϋπόθεση των απροσδιόριστων συνεπειών που χαρακτηρίζουν ως κακή μια πράξη. Λόγια του αέρα τα οποία απευθύνονται στον κανέναν και τα οποία εντούτοις ενοχλούν πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε οικονομική, κοινωνική, ακόμα και σωματική βία. Γιατί; Γιατί μωρέ; ΓΙΑΤΙ;;;

Στρεβλή Κλιμάκωση
Η σελίδα του Facebook, με την οποία γέλασε πολύς κόσμος, έκλεισε. Μιλάμε για τον γνωστό Γέροντα Παστίτσιο. Γιατί κάποιος επιτίθεται σε μια χιουμοριστική σελίδα, στην οποία δεν είναι υποχρεωμένος να μπει, και η οποία φιλοξενείται σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπου επίσης δεν είναι υποχρεωμένος να μπει; Άγνωσται αι βουλαί των καμένων (σιγά μην τους αποκαλέσω και κύριους). Αλλά το πράγμα δεν σταματάει εκεί. Ο διαχειριστής της σελίδας δεν υπέπεσε απλά σε κάποιο παράπτωμα, όπως επίδειξη περιεχομένου βίας, προτροπή σε παράνομες πράξεις, υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, βιασμό, παιδική πορνογραφία, φόνο κλπ. αλλά υπέπεσε στο βαρύτατο παράπτωμα της αμαρτίας και μάλιστα στην πιο ασυγχώρητη μορφή αυτής, τη βλασφημία. Διακωμώδησε τον Γέροντα Παΐσιο. Και έτσι η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος επενέβη άμεσα και συνέλαβε στο σπίτι του αυτόν τον επικίνδυνο εγκληματία, προχωρώντας και σε κατάσχεση των αποδεικτικών του εγκλήματος. Παρακολουθούμε την κλιμάκωση; Αντιλαμβανόμαστε τις συνέπειες;;; Για να τις δούμε και αναλυτικά:

Επίδειξη περιεχομένου βίας: Συνέπεια; Εθίζουμε τον κόσμο στην εικόνα της βίας και κατά συνέπεια στην ανοχή αυτής.

Προτροπή σε παράνομες πράξεις: Συνέπεια; Ενθαρρύνουμε την παρανομία, πιθανώς και τη βία, οδηγώντας την κοινωνία μας σε επικίνδυνα μονοπάτια.

Υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος: Συνέπεια; Πραγματοποιούμε παράνομη πράξη με την οποία κάνουμε τον κόσμο φτωχότερο και καθιστούμε δυσκολότερη την επιβίωση του.

Βιασμός: Συνέπεια; Πραγματοποιούμε παράνομη πράξη παραβιάζοντας κάποιον σωματικά, προκαλώντας του σωματικές βλάβες και δημιουργώντας του αξεπέραστα ψυχολογικά προβλήματα για το υπόλοιπο της ζωής του.

Παιδική πορνογραφία: Συνέπεια; Πραγματοποιούμε ή έστω στηρίσουμε τον προαναφερθέντα βιασμό σε παιδάκια, σε μια ομάδα συνανθρώπων μας δηλαδή η οποία δεν συμμετέχει στη διαμόρφωση του κόσμου μας, χρειάζεται όμως την προστασία μας και δεν διαθέτει τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του ενήλικου ώστε να μπορέσει να αντιμετωπίσει τις συνέπειες του βιασμού.

Φόνος: Συνέπεια; Το τέλος. Μη αναστρέψιμη κατάσταση. Κάποιος έχασε τη ζωή του, αυτό το υπέρτατο αγαθό το οποίο δεν μπορεί να μπει στο ζύγι.

Βλασφημία: Συνέπεια; Χμμμ, στερήθηκε κάποιος κάτι; Υπέστη κάποιος κάτι; Διακωμωδήθηκε ο Γέροντας Παΐσιος. Εεε και; Προσεβλήθη; Κλαίει; Στεναχωρήθηκε; Δεν θα έχει πρόσωπο να κυκλοφορήσει στην κοινωνία; Μα ο θεός απαγορεύει τη βλασφημία, θα αντιτείνουν οι πιστοί! Ναι, την απαγορεύει σ’ εσένα βραχυκυκλωμένε εγκέφαλε και δεν πρόκειται να σε χρεώσει για την βλασφημία που εκστομίζει κάποιος άλλος. Βλασφημία!!! Μια αμαρτία η οποία πέρα από την ενσωματωμένη έννοια του κακού, ενσωματώνει και την έξτρα προϋπόθεση των απροσδιόριστων συνεπειών που χαρακτηρίζουν ως κακή μια πράξη. Κάποιος κορόιδευε τον Παΐσιο. Κάποιος κορόιδεψε έναν τύπο που δεν υπάρχει πια και που συνήθιζε να αναγνωρίζει τους ψυχασθενείς ως εξής:
Άλλοτε πάλι τους δίνω νερό στο οποίο προηγουμένως έχω βουτήξει τεμάχιο άγιου Λειψάνου, αλλά, αν έχουν δαιμόνιο, δεν το πίνουν απομακρύνονται.


Και τι έγινε; Θα σας απαντήσω αμέσως! Τίποτα!!! Ας αποπειραθεί να περιγράψει της συνέπειες του εμπαιγμού του Γέροντος κάποιος θιγμένος. Ξέρετε τι θα καταφέρει; Τίποτα!!!

Αυτό το διαολεμένο το τίποτα που γίνεται τα πάντα στη ρίζα της χριστιανικής παράνοιας που οδηγεί την κοινωνία μας; Η απόλυτη βλασφημία! Γνωστή σε όλους πλην των χριστιανών. Το μοναδικό αμάρτημα που δεν συγχωρεί ούτε ο ίδιος ο θεός! Η βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος!!! ("Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον" 12:31-32, "Κατά Μάρκον Ευαγγέλιον" 3:28-29, "Κατά Λουκάν Ευαγγέλιον" 12:10) Μπορείς να κλέψεις,, να βιάσεις αλλά και να σκοτώσεις. Αν μετανοήσεις θα σωθείς. Αλλά αν βλασφημήσεις κατά του Αγίου Πνεύματος; Τελείωσες για πάντα. Γιατί;;; Έτσι. Απροσδιόριστες συνέπειες γίδι και δεν ξέρω πώς να τις δικάσω!



Η Αρχή Διατήρησης του Σεβασμού
Ο σεβασμός δεν μας περισσεύει. Είναι πεπερασμένος και λίγος. Στην νέο-Ελλάδα η εύκολη στοχοποίηση στόχων μακριά του στόχου είναι το εθνικό μας σπορ. Η κοινωνία μας δεν λειτουργεί. Δεν έχει συνοχή. Απουσιάζει ο σεβασμός στα δικαιώματα του απέναντι. Απουσιάζει ο σεβασμός στα δικαιώματα του συμπολίτη μας. Απουσιάζει ο σεβασμός στα δικαιώματα αυτών που υπάρχουν επειδή ακριβώς χορηγείται αφειδώς στα δικαιώματα των μη παρόντων και των ανύπαρκτων. Και δεν περισσεύει. Άδειασε το δοχείο με το σεβασμό στο απροσδιόριστο, και δεν θα μείνει τίποτα για τους άλλους! Αρχή Διατήρησης του Σεβασμού. Σε έκλεισα στο παρκάρισμα (παρών και υπέστη τις συνέπειες) και σε έχω παγιδεύσει εδώ και μισή ώρα; Εεε καλά ρε μεγάλε, δε βλέπεις τι γίνεται; Και που να το βάλω δηλαδή; Τι; Έβρισες τη μάνα μου (απουσιάζει, δεν πήρε καν μυρωδιά); Θα σε σκοτώσω ρε...

Μαχαιρώματα μεταναστών, μίζες των πολιτικών και καταστροφές περιουσιών περνάνε στα ψιλά σε μία πρωτοφανή παρεμπόδιση της δημοκρατίας. Γιατί πολύ απλά κανένας δεν επεμβαίνει για να εμποδίσει το κακό. Στην Ελλάδα της διαφθοράς, στη φυλακή μπήκε μόνο ο Άκης και ο Γέρων Παστίτσιος. Σήμερα όμως, στις 24/09/2012, δεν μπορούμε να μιλάμε πλέον για παρεμπόδιση της δημοκρατίας αλλά για ολοκληρωτική κατάλυση της. Και αυτό γιατί οι αρχές δεν παρέμειναν απλώς απαθείς απέναντι στην προσπάθεια κατάργησης του θεμελειώδους δικαιώματος της ελευθερίας του λόγου. Οι ίδιες οι αρχές φίμωσαν τον λόγο. Απλά, όμορφα, κατανοητά! Με τις θρησκευτικές κουτσουλιές που λερώνουν εδώ κι εκεί το σύνταγμά μας, να σιγοντάρουν. Με τρόμο και πλήρως ακατανόητα! Και το μέλλον; Δυσοίωνο εκτός και αν ο βραχυκυκλωμένος νεοέλληνας αντιδράσει, τώρα που αποδεδειγμένα θα πρέπει να αυτενεργήσει και δεν θα υπάρχει ο πολυπόθητος κηδεμόνας που θα ακούσει τα παράπονά του.

Γιατί, ως γνωστόν, αν σε γαμήσει ο Κατής, σε ποιον να παραπονεθείς;


Share:

Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Τι στο διάβολο κάνετε στους συνανθρώπους σας;


Ελλάδα του 2012, Υποθετικό αλλά Πιθανότατο Σενάριο (με υποεκτιμημένα νούμερα)

Υπηρεσίες
Ο Αργύρης δούλευε 12 χρόνια σε μια ιδιωτική εταιρία και έπαιρνε έναν ικανοποιητικό μισθό. Δεν μιλάμε για κάτι συγκλονιστικό, μιλάμε για έναν μισθό 1300 ευρώ καθαρά. Όποιος εσφαλμένα τα θεωρήσει τα 1300 ευρώ πολλά, καλά θα κάνει να ρωτήσει μερικούς διορισμένους στις ΔΕΚΟ, τις εφορίες και τα τελωνεία για τους αντίστοιχους μισθούς εκεί. Ο Αργύρης τα τελευταία χρόνια το έβλεπε νά ‘ρχεται! Άκουγε για απολύσεις, έβλεπε τις μειώσεις στους μισθούς της εταιρίας, έτρεμε για τη δική του θέση καθότι έχει και οικογένεια και ένα παιδάκι. Δούλεψε επανειλημμένα υπερωρίες, αυτοκαταρτίστηκε σε οτιδήποτε καινούριο 3-4 φορές, δεν διεκδίκησε ποτέ. Και τελικά συνέβη! Και ο Αργύρης απολύθηκε.

Επειδή ο Αργύρης τυγχάνει από αυτούς τους βλάκες που δεν καταλαβαίνουν ότι οι εργοδότες του πίνουν το αίμα, σύμφωνα με την παγιωμένη αντίληψη στο μυαλό του νεοέλληνα, δεν κάθισε να κλαίγεται και ούτε για μια στιγμή δεν σκέφτηκε να εισπράξει το επίδομα του ΟΑΕΔ από μια χώρα της οποίας τα ταμεία είναι ήδη άδεια και να δουλεύει εισπράττοντας μαύρα. Στο κάτω - κάτω της γραφής για ποιον λόγο αποφάσισε τόσα χρόνια να παρακολουθεί τις τεχνολογίες και τις εξελίξεις του χώρου του; Ξεκινάει να στέλνει παντού το πλούσιο βιογραφικό του. Και αφού για ένα σημαντικό διάστημα δεν παίρνει απαντήσεις, αποφασίζει να ξεκινήσει κάτι δικό του στον τομέα "υπηρεσίες" αφού ο τομέας "προϊόντα" χρειάζεται κεφάλαιο. Και τα βάζει κάτω να τα υπολογίσει σε μηνιαία βάση:

  • 400 το ενοίκιο.
  • 400 ο ΟΑΕΕ στην κλίμακα που βρίσκεται.
  • 200 το γραφείο. Δε μπορεί, κάπου θα βρει  μια τρύπα με τόσα.
  • 150 τα λειτουργικά (σε έναν άλλον φανταστικό κόσμο ίσως...)

Για ένα σύνολο... Γκουλπ! 1150 με το καλημέρα!!! Ναι, για ευρώ μιλάμε. Χααα, τα 1500 που έπαιρνε στην εταιρία φαντάζουν πλέον ελάχιστα αφού θα του μείνουν 350 το μήνα για να ζήσει την οικογένεια του. Αν υποθέσουμε τώρα ότι θέλει να φέρει έστω αυτά τα 350 στην οικογένεια του, θα πρέπει να χρεώνει μηνιαίως τους πελάτες του 2306,25 ευρώ. Δηλαδή λιγάκι πιο αναλυτικά 1875 συν ΦΠΑ 23% (431,25 τον οποίον θα αποδώσει στο κράτος) μείον φόρο 20% επί του 1875 (375 τον οποίον θα παρακρατήσουν οι πελάτες του και θα τον αποδώσουν στο κράτος). Ίλιγγος!!! 806,25 πάνε στο κράτος και 350 στον Αργύρη και την οικογένεια του για όλα τα υπόλοιπα πλην κατοικίας (τροφή, ένδυση, θέρμανση, ψυχαγωγία, μόρφωση κλπ.). Αυτά όλα με την προϋπόθεση βέβαια ότι θα μπορέσει να βρει ανθρώπους, τώρα στην αρχή του που δεν τον γνωρίζει κανένας και δεν έχει να παρουσιάσει κάποιο μεγάλο δειγματολόγιο έργων (portfolio επί το ελληνικότερον) οι οποίοι θα τον προτιμήσουν εις βάρος κάποιας αναγνωρισμένης εταιρίας στον χώρο του, με όνομα, portfolio, γραφεία αντί για τρύπα και προσωπικό.

Η σκληρή πραγματικότητα! Η υπηρεσία φορολογείται βάρβαρα και το προϊόν χρειάζεται κεφάλαιο.

Το Μικρό Γαλατικό Χωριό
Η υπηρεσία φορολογείται βάρβαρα; Όχι παντού! Υπάρχει ακόμα ένα μικρό γαλατικό χωριό το οποίο δεν φορολογείται και αντιστέκεται ακόμα και πάντα στον κατακτητή. Ή μάλλον για να ακριβολογήσουμε δεν αντιστάθηκε ποτέ σε κανέναν κατακτητή και γι αυτό βρέθηκε στις μέρες μας να κατέχει μυθική περιουσία με φιρμάνια του Σουλτάνου.

Ο Πάτερ Αθανάσιος, κατά κόσμον Θανάσης, πληρώνεται και αυτός από τα 806,25 που πετάνε στην κεντρική μπάνκα οι διάφοροι Αργύρηδες. Ως δημόσιος υπάλληλος απολαμβάνει τον μισθό του, τα επιδόματά του, τα οδοιπορικά του και τα εκτός έδρας του. Απολαμβάνει το γενικότερο καθεστώς μη φορολογίας στην εταιρία του. Επιπλέον απολαμβάνει και της στήριξης του ποιμνίου με εξτραδάκια για τους γάμους, τα βαφτίσια, την ευχή στον πεθαμένο, τους σαραντισμούς, τη θαυματουργή εικόνα της Παναγίας και το ευωδιαστό λείψανο του Βησσαρίωνα που αναδύει ένα μεθυστικό άρωμα από ληγμένο κουνάβι. Το υποεκτιμημένο σύνολο των προαναφερθέντων κυμαίνεται κοντά στα 2200. Ο Θανάσης εργάζεται και αυτός στον τομέα "υπηρεσίες". Διεκπεραιώνει την αμφίβολης χρησιμότητας και αδιευκρίνιστης υλοποίησης διαμεσολάβηση με το θεό! Είναι καλοταϊσμένος, του φιλάνε το χέρι στον δρόμο, δεν ελέγχεται για τις ώρες που δουλεύει και για την αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας του. Δεν είναι γαμάτη η ζωή του; Επιπλέον είναι αμόρφωτος και μισαλλόδοξος. Ισχυρίζεται ότι προσφέρει κοινωνικό έργο και αυτό για την θλιβερή νεοελληνική κοινωνία μας είναι αρκετό.


Και ξαφνικά διαπιστώνουμε ότι η διαπραγμάτευση δεν έγινε ποτέ. Η σωτήρια κυβέρνηση Σαμαρά του Ιουνίου του 2012 ετοιμάζεται να αδειάσει άδειες τσέπες από ανθρώπους που δεν έχουν πια τσέπες. Και την ώρα που επιτίθεται βάναυσα στους μισθούς και τις συντάξεις όλων, για να συντηρήσει όσους τρώνε από την μπάνκα, αποφασίζει ότι οι μοναδικοί που δεν θα πειραχτούν είναι οι μισθοί των κληρικών, αυτών δηλαδή που δεν συμμετέχουν στην μπάνκα και επιπλέον δεν έχουν κανένα αντικείμενο.

Ανάλυση
Δεν υπάρχει ανάλυση. Το μοναδικό που έχω να βροντοφωνάξω σε όσους κάθονται ατάραχοι στα σπίτια τους, πιστούς και άθρησκους, οι οποίοι βλέποντας την καθολική ασυλία που απολαμβάνουν οι διαχειριστές της ορθόδοξης πίστης, στηρίζουν με την καρδιά τους ή την ανοχή τους την ασυλία της εκκλησίας, στη σκιά αυτού που κάποτε ονομάζαμε Ελλάδα, είναι:

Τι στο διάβολο κάνετε στους συνανθρώπους σας; 
Share: