tag:blogger.com,1999:blog-3117577082471077337.post7601152660779815492..comments2023-08-08T12:21:44.882+03:00Comments on The Schrodinger's Dragon: Οι Τόνοι του Γκρι στο Πολύχρωμο Athens Gay Pride 2013The Schrodinger's Dragonhttp://www.blogger.com/profile/02086743301840758665noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-3117577082471077337.post-74886444917520495912013-06-11T12:47:33.343+03:002013-06-11T12:47:33.343+03:00Μία επισήμανση μόνο, επειδή πολλά γράφονται για τη...Μία επισήμανση μόνο, επειδή πολλά γράφονται για την «Υπερηφάνεια». Ασφαλώς και είναι παράλογο να νιώθει κανείς υπερήφανος για κάτι που έτυχε να γεννηθεί και δεν το προσπάθησε ( υπερήφανος έλληνας, υπερήφανος στρέιτ ή γκέι), κατά την ίδια έννοια ισχύει και το αντίστροφο, είναι εντελώς παράλογο να ντρέπεται κάποιος, ή να έχουμε την αξίωση να ντρέπεται, για ο,τι έτυχε να γεννηθεί. Εδώ η υπερηφάνεια δεν αναφέρεται ως προς τον σεξουαλικό προσανατολισμό καθ΄αυτόν, αλλά ως προς το γεγονός ότι οι γκέι εξακολουθούν να χαίρονται την ζωή και να την ζουν , ακόμη και όταν η πλειονότητα της κοινωνίας και συστρατευμένη η πολιτεία και η εκκλησία τους θέλει ανύπαρκτους και να ντρέπονται για αυτό που είναι. Επικούρειαhttps://www.blogger.com/profile/09731357923957342391noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117577082471077337.post-52446401928700850022013-06-11T10:11:13.817+03:002013-06-11T10:11:13.817+03:00Φίλε Δείμο λες:
Λες δε κάπου ότι δε σου αρέσει να ...Φίλε Δείμο λες:<br /><i>Λες δε κάπου ότι δε σου αρέσει να βλέπεις δύο μουσάτους να φιλιούνται. Κι όμως αυτή η "αισθητική" αντίληψη δεν είναι παρά η κυριαρχία της μαζικής σεξουαλικής ηθικής πηγαζόμενης από το θρησκευτικά ελατήρια (με ό,τι μεταπτώσεις κλπ έχει). Βέβαια την ίδια στιγμή (πιθανολογώ) ότι μία ερωτική σκηνή με δύο λεσβίες στο κρεβάτι, σου λέει κάτι.</i><br /><br />Και επειδή αυτή είναι η κυρίαρχη αισθητική αντίληψη; Βαρύνει λιγότερο ή απαγορεύεται περισσότερο; Και ναι, σωστά θεώρησες ότι κατά πάσα πιθανότητα θα έβλεπα με διαφορετικό μάτι μια λεσβιακή σκηνή, αν και πάλι αυτό θα είχε άμεση εξάρτηση από το ποιες θα συμμετείχαν στη σκηνή. Άλλο μια λεσβιακή σκηνή με τη Neve Campbell και τη Denise Richards από το Wild Things και άλλο η ίδια σκηνή με την υπέρβαρη μέγαιρα που ανέφερα στο κείμενο και την κολλητή της. Σόρυ που με τραβάει το ένα και με απωθεί το άλλο αλλά έτσι είναι. Κατέστησα σαφές πάντως ότι το τι μου αρέσει και τι δεν μου αρέσει, είναι πλήρως αδιάφορο όταν μιλάμε για τα δικαιώματα των ανθρώπων.<br /><br />Όσον αφορά τώρα την εκδήλωση της διαφορετικότητας, συνεχίζω να πιστεύω, όπως γράφω και στο κείμενο ότι σε ζήτημα αισθητικής το Gay Pride δεν μου αρέσει καθόλου και για να είμαι ειλικρινής, μου φαίνεται υπέρ το δέον κιτς. Αν θέλουν να διεκδικήσουν κάτι οι ομοφυλόφιλοι, καλά θα κάνουν να το διεκδικήσουν πρώτα πρώτα με την σοβαρότητά και τη συνέπειά τους και μετά με τα πολύχρωμα φτερά και τα δημόσια κουνήματα.<br /><br />Τι εννοώ συνέπεια; Δεν νοείται π.χ. ομοφυλόφιλος χριστιανός. Αν κάποιος ανήκει σ' αυτήν την κατηγορία και απαιτεί να τον σεβαστώ επειδή γλωσσοφιλιέται και χαϊδεύεται δημόσια, τρελός παπάς τπον βάφτισε. Επιπλέον, δεν νοείται ομοφυλόφιλος ο οποίος να κουβαλάει ως πρώτο του επιχείρημα σε κάθε διαφωνία το "είσαι ομοφοβικός". Είναι απόλυτα θεμιτό, ξέρεις, και για τους gay να είναι μαλάκες, όπως και για τους υπόλοιπους!<br /><br />Τέλος, όχι, δεν είμαι υποχρεωμένος να συμμετέχω σε οποιαδήποτε δράση επειδή συμφωνώ με τα κίνητρα της. Η λογική σε μια πολιτισμένη πλην όμως εφικτή κοινωνία (πρέπει να) είναι:<br /><br />Συμμετέχω ή δεν συμμετέχω. Συνεισφέρω ή δεν συνεισφέρω.<br /><br />Ας ξεφύγουμε πρώτα από την μαμελούκικη λογική του "συνεισφέρω ή εμποδίζω" και θα δεις πόσο ομαλά θα λειτουργεί η κοινωνία μας.The Schrodinger's Dragonhttps://www.blogger.com/profile/02086743301840758665noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117577082471077337.post-14309823118100617812013-06-11T09:55:01.810+03:002013-06-11T09:55:01.810+03:00Φίλτατη Επικούρεια η βιασύνη μου ξεκίνησε ακριβώς ...Φίλτατη Επικούρεια η βιασύνη μου ξεκίνησε ακριβώς από το γεγονός ότι πρώτος εγώ διάβασα το δικό σου άρθρο (<a href="http://epicureasgarden.blogspot.gr/2013/06/athens-pride.html" rel="nofollow">Κατόπιν εορτής! Η επόμενη μέρα του Athens Pride...</a>) και, αν και συμφωνώ στα περισσότερα σημεία του, έχω εντούτοις κάποιες ενστάσεις τις οποίες και είδες διατυπωμένες εδώ.<br /><br />Κατά τα άλλα, περί ορέξεως ουδείς λόγος!The Schrodinger's Dragonhttps://www.blogger.com/profile/02086743301840758665noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117577082471077337.post-13057618747480663392013-06-11T08:58:53.247+03:002013-06-11T08:58:53.247+03:00Αν και δε θα διαφωνήσω σε πολλά σημεία, σε ορισμέν...Αν και δε θα διαφωνήσω σε πολλά σημεία, σε ορισμένα δε θα με βρεις σύμφωνο. Προσωπικά για μένα το θέμα δεν είναι αν μου αρέσει ή όχι, αλλά αν θέλω ή όχι να συμμετάσχω σε μία κινητοποίηση για το σεβασμό της διαφορετικότητας (χωρίς η δική μου στάση να σημαίνει ότι πρέπει να γίνει αντικείμενο μίμησης). Δηλαδή, συμμετάσχω στη δράση γιατί θεωρώ αυτονόητο δικαίωμα του κάθε ομοφυλόφιλου να έχει τα ίδια δικαιώματα με εμένα. Το αισθητικό μέρος υποβιβάζεται στο γενικότερο, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.<br />Το αισθητικό είναι επιχείρημα που μεταχειρίζονται επώνυμοι αρθρογράφοι (μην κοιτας καθρέφτη, δεν αναφέρομαι σε εσένα) προκειμένου ή να περιορίσουν τη δυναμική του όλου κινήματος λέγοντας ότι τάχα έχουμε μία ανεκτική κοινωνία (δε θέλω ανοχή στο κάτω κάτω, θέλω δικαιώματα και ισότητα) ή για να κρύψουν όντως ορισμένα ομοφοβικά συμπλέγματα (όχι απαραίτητα δικά τους, αλλά μάλλον της κρατούσας κοινωνική άποψης περί σεξ).<br /><br />Λες δε κάπου ότι δε σου αρέσει να βλέπεις δύο μουσάτους να φιλιούνται. Κι όμως αυτή η "αισθητική" αντίληψη δεν είναι παρά η κυριαρχία της μαζικής σεξουαλικής ηθικής πηγαζόμενης από το θρησκευτικά ελατήρια (με ό,τι μεταπτώσεις κλπ έχει). Βέβαια την ίδια στιγμή (πιθανολογώ) ότι μία ερωτική σκηνή με δύο λεσβίες στο κρεβάτι, σου λέει κάτι.<br /><br />Σε άλλο φάση μιλάς για το επιχείρημα της σεξουαλικότητας που κάθε γκέι θυμάται όταν διαφωνείς μαζί του. Ορθότατο (μου θυμίζει το Βαλιανάτο που ήθελε όλοι οι γκέι να ψηφίσουν το κόμμα του, μόνο για αυτό το λόγο, λες και δεν υπάρχουν άλλοι λόγοι εκλογικής προτίμησης). Ωστόσο, παραβλέπεις ότι οι ομό δεν έχουν γίνει πλήρες τμήμα της κοινωνίας. Δεν είναι μόνο η ειρωνία, τα πειράγματα, τα γελάκια. Είναι το ίδιο το δικαίωμα γάμου και υιοθέτησης παιδιών. Το pride δεν προβάλει όμως μόνο το ζήτημα τριών-τεσσάρων δικαιωμάτων. Φέρνει στην επιφάνεια της ελληνικής κοινωνίας ακριβώς αυτή τη διαφορετικότητα. Αν είναι ακαλαίσθητο, είναι επειδή συμμετέχουν σε αυτό όλο το φάσμα της σεξουαλικής διαφορετικότητας που σχεδόν ζει στα υπόγεια...ο δείμος του πολίτηhttps://www.blogger.com/profile/05409347669720153462noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3117577082471077337.post-65942251546531150052013-06-10T23:57:01.251+03:002013-06-10T23:57:01.251+03:00Χαίρομαι ιδιαίτερα, που και οι δύο καταπιαστήκαμε ...Χαίρομαι ιδιαίτερα, που και οι δύο καταπιαστήκαμε με το ίδιο θέμα σήμερα και δεν με εκπλήσσει καθόλου το γεγονός ότι συγκλίνουμε αρκετά στις θέσεις μας. Βιάστηκες να θεωρήσεις ότι σε κάποια ενδεχομένως να διαφωνούσαμε και φαντάζομαι ότι θα ήταν ενδιαφέρον να διαφωνήσουμε, αλλά πραγματικά δεν βρίσκω κάτι... Εξαιρετική η τοποθέτησή σου πως η εξατομικευμένη μας αισθητική είναι, ευνόητα, ένα θέμα εντελώς προσωπικό και δεν επιδέχεται λογοκρισία από την πολιτική ορθότητα.. Περι ορέξεως σπανακόπιτα λοιπόν! Εαν δεν αρέσει μην την φάς, αλλά ( όπως πολύ σωστά λες) δεν μπορείς να υποχρεώσεις και τους άλλους να μην την φάνε. <br />Φιλικά Επικούρειαhttps://www.blogger.com/profile/09731357923957342391noreply@blogger.com