Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Γνωρίστε το Ιπτάμενο Μακαρονοτέρας!

Τώρα πλέον που ξεφύγαμε και αποδεδειγμένα από το προβλεπόμενο τέλος του κόσμου στο 2012, ήρθε η ώρα να κάνουμε τη γνωριμία μας με τη θεότητα η οποία ουδέποτε αποδέχτηκε αυτό το τέλος. Το Ιπτάμενο Μακαρονοτέρας έχει κάνει πλέον αισθητή την παρουσία του σε πολλούς, καθώς οι πιστοί Του αυξάνονται συστηματικά και διακρίνονται από τη μαχητικότητα και την κοινωνικότητά τους. Και ενώ η εκκλησία του Σπαγγετοθηρίου αποτελείται από αναρίθμητα μέλη τα οποία Το επέλεξαν ως μια διασκεδαστική εκδοχή της πίστης απέναντι στην παγκόσμια θρησκευτική παράνοια, είναι σημαντικά λιγότεροι τελικά αυτοί που γνωρίζουν την αληθινή Του ιστορία και τη μεγάλη μάχη που κερδήθηκε εξαιτίας Του απέναντι στον χριστιανικό φονταμενταλισμό. Ας κάνουμε λοιπόν στην παρούσα ανάρτηση τις δέουσες συστάσεις...

Μάιος 2005. Το Εκπαιδευτικό Συμβούλιο της Πολιτείας του Κάνσας συνεδριάζει για να αποφασίσει πως θα πρέπει να διδάσκεται το μάθημα της Βιολογίας! Και σε ποια απόφαση καταλήγει; Το μάθημα του Ευφυούς Σχεδιασμού θα πρέπει να διδάσκεται υποχρεωτικά στο μάθημα της Βιολογίας. Για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι ο Ευφυής Σχεδιασμός, είναι η ψευδοεπιστήμη εκείνη η οποία πρεσβεύει ότι ο κόσμος στον οποίον ζούμε (ξέρετε, αυτό το σύμπαν το οποίο επιτρέπει τη δημιουργία ζωής μόλις στο 10-54% της έκτασής του) είναι τόσο τέλειος και πολύπλοκος, και ο άνθρωπος (ναι, αυτός που αναπνέει, πίνει και τρώει από την ίδια οδό με αποτέλεσμα μερικές χιλιάδες πνιγμούς σε ετήσια βάση) είναι ένα τόσο τέλειο και πολύπλοκο κατασκεύασμα, ώστε δεν μπορεί παρά όλα αυτά να έχουν σχεδιαστεί από κάποιον ευφυέστατο Σχεδιαστή. Κεκαλυμμένη θεολογία λοιπόν, ως ένεση αντισωμάτων και πίστης, στη διδασκαλία της επιστήμης αφού, όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η συγκεκριμένη απόφαση ήρθε από το πουθενά να επιβάλει μεταφυσικές ερμηνείες και θεολογικές εξηγήσεις, όχι απλώς σε κάποιο ομολογιακό μάθημα όπως γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, αλλά στο ίδιο το μάθημα της βιολογίας.

Κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων του Εκπαιδευτικού Συμβουλίου, ο μεταπτυχιακός φοιτητής Bobby Henderson έστειλε μια ανοικτή επιστολή στα συμμετέχοντα μέλη, διακωμωδώντας ανελέητα το σκεπτικό της όλης υπόθεσης, κάνοντας γνωστή την ύπαρξη Του Ιπτάμενου Μακαρονοτέρατος και απαιτώντας τη διδασκαλία της θρησκείας του Πασταφαριανισμού εξ ίσου με αυτές της Εξέλιξης και του Ευφυούς Σχεδιασμού. Απολαύστε...

Ανοικτή Επιστολή
Σας γράφω για να εκφράσω την έντονη ανησυχία μου αφ’ ότου πληροφορήθηκα για τις συνεδριάσεις σας με σκοπό να αποφασίσετε αν η εναλλακτική θεωρία του Ευφυούς Σχεδιασμού θα πρέπει να διδάσκεται παράλληλα με τη θεωρία της Εξέλιξης. Νομίζω πως όλοι μας μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι είναι σημαντικό για τους μαθητές να ακούν διαφορετικές απόψεις, ώστε να μπορούν να επιλέξουν μόνοι τους τη θεωρία που τους φαίνεται καλύτερη. Φοβάμαι, ωστόσο, ότι οι μαθητές θα ακούσουν μόνο μία θεωρία περί Ευφυούς Σχεδιασμού.
Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχουν πολλές θεωρίες Ευφυούς Σχεδιασμού. Εγώ προσωπικά και πολλοί άλλοι άνθρωποι σε όλον τον κόσμο πιστεύουμε ακράδαντα ότι το σύμπαν δημιουργήθηκε από ένα Ιπτάμενο Μακαρονοτέρας. Αυτό έπλασε όλα όσα βλέπουμε και αισθανόμαστε. Είμαστε πεπεισμένοι ότι τα αδιάσειστα επιστημονικά στοιχεία τα οποία φανερώνουν εξελικτικές διαδικασίες δεν είναι παρά συμπτώσεις, οι οποίες έχουν προκληθεί από Αυτό.

Για τον λόγο αυτό σας γράφω σήμερα, για να ζητήσω επίσημα να διδάσκεται αυτή η εναλλακτική θεωρία στα σχολεία σας, μαζί με τις άλλες δύο θεωρίες. Δηλώνω, μάλιστα, ότι αν δεν συμφωνήσετε με αυτό, θα αναγκαστώ να προσφύγω στη δικαιοσύνη. Είμαι βέβαιος πως καταλαβαίνετε τι εννοώ. Αν η θεωρία του Ευφυούς Σχεδιασμού δεν βασίζεται στην πίστη, αλλά είναι μια επιστημονική θεωρία, όπως υποστηρίζετε, τότε θα πρέπει να επιτρέψετε να διδάσκεται και η δική μας θεωρία, καθώς και αυτή επίσης βασίζεται σε επιστημονικά δεδομένα και όχι στην πίστη.

Ορισμένοι δυσκολεύονται να το πιστέψουν αυτό και γι αυτό θα ήταν χρήσιμο να σας πω μερικά πράγματα σχετικά με τις πεποιθήσεις μας. Έχουμε στοιχεία ότι ένα Ιπτάμενο Μακαρονοτέρας δημιούργησε το σύμπαν. Κανείς από εμάς, φυσικά, δεν το έχει δει, αλλά έχουμε γραπτές μαρτυρίες. Έχουμε πολλούς ογκώδεις τόμους που εξηγούν τις λεπτομέρειες των δυνάμεων Του. Επίσης, ενδεχομένως να μη γνωρίζετε ότι είμαστε δέκα εκατομμύρια και αυξανόμαστε κάθε μέρα. Είμαστε μυστικοπαθείς, καθώς πολλοί άνθρωποι λένε ότι οι πεποιθήσεις μας δεν τεκμηριώνονται από εμπειρικά δεδομένα. Δεν καταλαβαίνουν όμως ότι Αυτό έφτιαξε τον κόσμο με τέτοιον τρόπο, ώστε να μας κάνει να νομίζουμε ότι η γη είναι γηραιότερη απ’ όσο στην πραγματικότητα. Για παράδειγμα, ένας επιστήμονας μπορεί να κάνει μια ραδιοχρονολόγηση σε ένα εύρημα και να βρει ότι περίπου το 75% του άνθρακα-14 έχει διασπαστεί σε άζωτο-14 και να συμπεράνει έτσι ότι αυτό το εύρημα έχει ηλικία περίπου 10000 ετών, καθώς ο χρόνος υποδιπλασιασμού του άνθρακα-14 είναι 5730 χρόνια. Αυτό που δεν συνειδητοποιεί όμως ο επιστήμονας είναι ότι κάθε φορά που κάνει μια μέτρηση, το Ιπτάμενο Μακαρονοτέρας βρίσκεται εκεί και αλλάζει τα αποτελέσματα με τα μακριά Του ζουμερά πλοκάμια. Έχουμε πολυάριθμα κείμενα τα οποία περιγράφουν εκτενώς πως γίνεται αυτό και γιατί το κάνει. Φυσικά το Ιπτάμενο Μακαρονοτέρας είναι αόρατο και μπορεί να περάσει εύκολα μέσα από την ύλη.

Είμαι βέβαιος πως τώρα καταλαβαίνετε πόσο σημαντικό είναι να διδαχθούν οι μαθητές σας σε αυτήν την εναλλακτική θεωρία. Είναι επιτακτική ανάγκη να συνειδητοποιήσουν ότι τα εμπειρικά δεδομένα εξαρτώνται από τη διακριτική διάθεση του Ιπτάμενου Μακαρονοτέρατος. Επιπλέον, είναι ασέβεια να διδάσκει κανείς τις πεποιθήσεις μας χωρίς να φοράει τη στολή που Αυτό προτιμά, η οποία είναι φυσικά η αυθεντική στολή του πειρατή.  Αυτό είναι τρομερά σημαντικό και δυστυχώς δεν μπορώ να υπεισέλθω σε λεπτομέρειες ως προς το γιατί θα πρέπει να γίνεται, καθώς φοβάμαι ότι η επιστολή αυτή ήδη είναι μακροσκελής.

Ενδεχομένως θα σας ενδιέφερε να μάθετε ότι το φαινόμενο του θερμοκηπίου, οι σεισμοί, οι τυφώνες και άλλες φυσικές καταστροφές αποτελούν άμεσα αποτελέσματα της μείωσης του αριθμού των πειρατών από τον 19ο αιώνα και μετά. Επισυνάπτω ένα σχεδιάγραμμα με τον αριθμό των πειρατών σε σύγκριση με τις πλανητικές θερμοκρασίες τα τελευταία 200 χρόνια. Όπως μπορείτε να δείτε, υπάρχει μια στατιστικά σημαντική αντίστροφη αναλογία μεταξύ των πειρατών και της θερμοκρασίας του πλανήτη.
Κλείνοντας, σας ευχαριστώ για το χρόνο που αφιερώσατε στις απόψεις και τις πεποιθήσεις μας. Ελπίζω ότι έχω καταφέρει να καταδείξω τη σημασία της διδασκαλίας αυτής της θεωρίας για τους μαθητές σας. Θα μπορέσουμε, φυσικά, να εκπαιδεύσουμε και τους καθηγητές σε αυτήν την εναλλακτική θεωρία. Αναμένω με ανυπομονησία την απάντησή σας και ελπίζω ειλικρινά ότι δεν θα χρειαστεί να καταφύγω στη δικαιοσύνη. Πιστεύω ότι μπορούμε να οραματιζόμαστε μια εποχή στην οποία θα αφιερώνεται ίσος χρόνος σε αυτές τις τρεις θεωρίες στα επιστημονικά μαθήματα σε όλη τη χώρα και τελικά σε όλον τον κόσμο. Ένα τρίτο του χρόνου για τον Ευφυή Σχεδιασμό, ένα τρίτο για τον Πασταφαριανισμό και ένα τρίτο για τα ορθολογικά συμπεράσματα που βασίζονται σε αδιάψευστα εμπειρικά στοιχεία.

Με εκτίμηση,

Bobby Henderson, προβληματισμένος πολίτης.
Υ.Γ.: Έχω συμπεριλλάβει ένα καλλιτεχνικό σχέδιο Του, την ώρα που δημιουργεί ένα βουνό, τα δέντρα και έναν νάνο. Θυμηθείτε, είμαστε όλοι πλάσματά Του.


(Η μετάφραση της επιστολής είναι παρμένη από την ελληνική μετάφραση του βιβλίου Απομυθοποίηση του Daniel Dennett)

Αποτέλεσμα
Η συγκεκριμένη επιστολή έδωσε το έναυσμα στα μέλη του Εκπαιδευτικού Συμβουλίου του Κάνσας που είχαν μειοψηφήσει στην αρχική απόφαση υπέρ του Ευφυούς Σχεδιασμού, να εκφράσουν εκ νέου την αγανάκτησή τους, με περίσσιο χιούμορ πλέον, για τον παραγκωνισμό του Πασταφαριανισμού από την επίσημη διδασκαλία της βιολογίας. Δύο χρόνια μετά, το Φεβρουάριο του 2007, το Εκπαιδευτικό Συμβούλιο του Κάνσας αναίρεσε την απόφαση τροποποίησης του ορισμού της επιστήμης που είχε λάβει δύο χρόνια νωρίτερα και ο Ευφυής Σχεδιασμός πήρε την άγουσα για τα αποδυτήρια.

Αν η αλήθεια μπορεί να στοιχειοθετείται μονάχα από τα αδιαμφισβήτητα αποτέλεσμα, ποιος θα μπορέσει ποτέ να αμφισβητήσει την τεράστια δύναμη του Ιπτάμενου Μακαρονοτέρατος και τη συμβολή του στην πρόοδο του ανθρώπινου γένους;

Share: