Ολυμπιακοί Αγώνες 2012 στο Λονδίνο και ίσως θα ήταν χρήσιμο να κάνουμε μια αναφορά στον βασιλιά των αθλημάτων των Ολυμπιακών. Ο δρόμος 100 μέτρων! Η κούρσα της μίας ανάσας! Ο αγώνας που μαγνητίζει από τον οπαδό της μεσημεριανής ζώνης μέχρι τον φανατικό ποδοσφαιρόφιλο.
Κανόνες του Δρόμου 100m σύμφωνα με τους δεξιούς!
Αγωνίζονται οι επτά κορυφαίοι και εγώ. Η εκκίνηση δίνεται με τον πυροβολισμό του αφέτη. Ο πρώτος που θα φτάσει στα 50 m, περνάει ανενόχλητος. Ο δεύτερος που θα φτάσει στα 50 m, θα φορτώνεται και ένα βαράκι 5 kg. Ο τρίτος θα φορτώνεται 10 kg. Ο τέταρτος μόλις φτάσει στα 50 μέτρα, θα τρώει 3 σφαλιάρες πριν συνεχίσει. Ο πέμπτος μόλις συμπληρώνει τα 50 m θα τρώει μια κλωτσιά στα αχαμνά. Τον έκτο στα 50 m θα τον χτυπάμε στα πλευρά με τρεις ροπαλιές. Τον τελευταίο που θα περάσει από τα 50 m θα του τσακίζουμε με το ρόπαλο τα γόνατα έως ότου να μην μπορεί καν να περπατήσει. Οι συγκεκριμένοι κανόνες δεν θα ισχύουν για εμένα! ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Μόλις τερματίσει ο πρώτος, κρατάμε τα στοιχεία του έτσι ώστε όταν ο γιος του, μετά από μερικά χρόνια θα συμμετάσχει στους αγώνες, να προνοήσουμε έτσι ώστε να ξεκινήσει την κούρσα του από τα 50 m.
Κανόνες του Δρόμου 100m σύμφωνα με τους αριστερούς!
Αγωνίζονται οι οκτώ κορυφαίοι. Η εκκίνηση δίνεται με τον πυροβολισμό του αφέτη. Όποιος φτάνει στα 30 m θα του τσακίζουμε με το ρόπαλο τα γόνατα έως ότου να μην μπορεί καν να περπατήσει. Δεν τερματίζει ποτέ κανένας. Γιατί να θέλει δηλαδή κάποιος να κερδίσει; Απαγορεύεται να θέλεις. Να σταματήσουν όλοι να τρέχουν και να κόψει το λαιμό της η οργανωτική επιτροπή ώστε να μοιράσει μετάλλια σε όλους τους αγωνιζόμενους αλλά και τους θεατές. Καμία διάκριση!
Κανόνες του Δρόμου 100m όπως ισχύουν σήμερα!
Αγωνίζονται οι οκτώ κορυφαίοι. Η εκκίνηση δίνεται με τον πυροβολισμό του αφέτη. Ας κερδίσει ο καλύτερος!
(Αλήθεια, πως και διατηρείται τελικά ακόμα αυτός το νεοφιλελεύθερο μέτρο στην κούρσα των 100m;;;)
Στη σύγχρονη Ελλάδα υπάρχουν ταμπέλες. Στη σύγχρονη Ελλάδα υπάρχουν αριστεροί και δεξιοί. Κοινό χαρακτηριστικό των δύο; Δεν θέλουν να αμείβονται για την αξία. Θέλουν απλώς να αμείβονται. Οι αριστεροί αγνοούν παντελώς την ανθρώπινη επιθυμία και ζητάνε απλούς κανόνες ισοπέδωσης για όλους. Οποιοιδήποτε άλλοι κανόνες είναι μη αποδεκτοί, έστω και αν τους υιοθετεί η πλειοψηφία. Οι δεξιοί από την άλλη ζητάνε πολύπλοκους κανόνες άνευ λογικής που θα εξασφαλίζουν την ανυπαρξία ανατροπών, οι οποίοι κανόνες όμως θα ισχύουν μόνο για τους άλλους. Και η φαντασιακή ένταξη του δεξιού στο ίδιο σύνολο με τους άλλους παρέχει απλά το πολυπόθητο πιστοποιητικό απενοχοποίησης.
Χμμμ, ο νεοέλληνας έχει γενικότερα θέμα με τους κανόνες!
Και που κολλάει η Παπαχρήστου;
25/7/2012 και η Ελληνίδα τριπλουνίστρια Βούλα Παπαχρήστου τιμωρείται από την ΕΟΕ με αποκλεισμό από τους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου για το 2012, εξαιτίας ρατσιστικού μηνύματος στο Twitter.
Με τόσους Αφρικανούς στην Ελλάδα.. Τουλάχιστον τα κουνούπια του δυτικού Νείλου.. θα τρώνε σπιτικό φαγητό!!!
Και για μια ακόμη φορά οι Έλληνες πολώνονται. Πολώνονται στα άκρα ενός δίπολου από τα πολλά που εμφανίζονται από το πουθενά μέσα στον φαντασιακό κόσμο της συνωμοσιολογίας και της υπερβολής όπου κατοικοεδρεύει ο σύγχρονος νεοέλληνας. Οι κάτοικοι του ενός πόλου πάντοτε απειλούνται από κάποιον κίνδυνο και οι κάτοικοι του άλλου πόλου χλευάζουν (δικαιολογημένα τις περισσότερες φορές) τις ανύπαρκτες φοβίες. Και στην περίπτωση της Βούλας Παπαχρήστου η φοβία έχει υπόβαθρο καθαρά δεξιό.
Οι δεξιοί νεοέλληνες γενικότερα έχουν φροντίσει να μετασχηματίσουν το Πρωτείο του Ατόμου στο "Πρώτα για το Άτομο μου και ας ψοφήσουν οι άλλοι", πράγμα που τους κάνει να φέρνουν το χέρι τους και να κλείνουν τη μύτη τους με σιχασιά κάθε που βρίσκουν στο διάβα τους αναξιοπαθούντες. Για το κατάντημα κάποιου φουκαρά φταίει αποκλειστικά ο ίδιος ο φουκαράς. Δογματικά και κάπως απροσδιόριστα γονιδιακά, η ευθύνη βαρύνει μονάχα τον ίδιο. Και ποτέ δεν σχετίζεται με τις περιρρέουσες συνθήκες. Ο Έλληνας στην τελική, ακόμη και σε συνθήκες ακραίας ανέχειας δεν θα χαρακτηριζόταν ποτέ από την εγκληματική δράση των λογής - λογής Πακιστανών, Αφγανών, Αφρικανών και λοιπών.
Εεε λοιπόν σας έχω νέα! Τα δίπολα είναι ηλίθια. Τα δίπολα εκφράζουν διλήμματα και απευθύνονται σε ανθρώπους που δεν σκέπτονται ή που δεν είναι σε θέση να σκέπτονται. Τούτων λεχθέντων, θα αποπειραθώ να απαντήσω σε μια σειρά από ερωτήματα, ξεκινώντας από το βασικό:
1. Δίκαιος ή άδικος ο αποκλεισμός;
Κατά την ταπεινή μου άποψη, δίκαιος (και όχι δικαιότατος, αφού θα ήταν χρήσιμο το να αποφύγουμε τον υπερθετικό βαθμό που αποτελεί το βασικό δεκανίκι των δίπολων). Και αυτό επειδή, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες από το site των Ολυμπιακών Αγώνων, ρατσιστικά σχόλια δεν επιτρέπονται:
[...] RACISMΤο ορθόν της απόφασης της ΕΟΕ επικύρωσε φυσικά με την ανακοίνωση της και η ΔΟΕ. Αλλά όπως εξηγήσαμε ήδη, στο δεξιό φαντασιακό οι κανόνες είναι για τους άλλους.
We cannot allow for anything that can be deemed to be racist and offensive towards any group of people.
If you are ever in any doubt please do not publish the message (hold it in the queue) and escalate it to management for further advise.
2. Μα δεν ήταν ρατσιστικό το σχόλιο...
Χμμμ, είναι - δεν είναι ρατσιστικό, δεν έχει καμία απολύτως σημασία! Θυμόμαστε το δίπολο που αναφέραμε προηγουμένως; Κάποιοι θεώρησαν ρατσιστικό το τιτίβισμα της Βούλας και κάποιοι όχι! Αυτό, σε περίπτωση που δεν το έχουν καταλάβει κάποιοι, είναι ο ορισμός της αμφιβολίας που θα έπρεπε να διακατέχει τον αθλητή ώστε να συμβουλευτεί τους υπεύθυνους της αποστολής.
3. Ναι, αλλά στο μυαλό της ίδιας της Παπαχρήστου δεν θεωρήθηκε το σχόλιο ρατσιστικό, ούτε γεννήθηκε ποτέ η αμφιβολία ότι κάποιος ενδέχεται να το θεωρήσει ρατσιστικό.
Μάλιστααα! Δύο πραγματάκια. Πρώτον, γίνεται αντιληπτό φαντάζομαι ότι δεν μπορούμε να ρωτάμε αυτόν που αφοδεύει αν μυρίζει η παραγωγή του, εντός της τουαλέτας, ληγμένο κουνάβι! Άσε να το βεβαιώσουν οι επόμενοι τυχεροί επισκέπτες. Δεύτερον, αδυνατώ να πιστέψω ότι η Παπαχρήστου θεωρεί τα σχόλια "10 χρόνια δουλειάς και κούρασης για να φτάσουμε στους Ολυμπιακούς Αγώνες" και "Με τόσους Αφρικανούς στην Ελλάδα.. τα κουνούπια του δυτικού Νείλου.. θα τρώνε ντόπιο φαγητό!!!" ισοδύναμα και άνευ πιθανής ρατσιστικής υπόνοιας (αυτοεξηγούμενο)!
4. Ναι, αλλά εσύ τι πιστεύεις; Ήταν ρατσιστικό το σχόλιο;
Αν σώνει και καλά πρέπει να απαντήσουμε σε κάτι παντελώς άσχετο με το άδικο ή δίκαιο της απόφασης αποκλεισμού, εεε τότε ναι, το σχόλιο κατά πάσα πιθανότητα ήταν ρατσιστικό. Αν το διάβαζε κάποιος στο Twitter του Tweety θα είχε τις αμφιβολίες του, αλλά στο Twitter μιας κοπέλας που αναπαράγει μηνύματα της Χρυσής Αυγής, πιστόλια και βίντεο "Γάμα τον Κωλότουρκο", η λογική θα εκραγεί αν επιχειρήσει να χωρέσει την αμφιβολία!
5. Άντε και είναι ρατσίστρια η Παπαχρήστου και κοιμάται με προσκέφαλο το "Ο Αγών Μου". Και τι σημαίνει αυτό; Πρέπει να της αφαιρέσουμε το δικαίωμα συμμετοχής στους Ολυμπιακούς Αγώνες;
Σε καμία περίπτωση! Δεν προβλέπεται πουθενά πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων για τη συμμετοχή στην Ολυμπιάδα. Αλλά για μια ακόμη φορά, η Παπαχρήστου δεν τιμωρήθηκε για τις ρατσιστικές πεποιθήσεις της αλλά επειδή τις εξέφρασε δημόσια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πράγμα που απαγορεύεται!
6. Ρε συ, ανέκδοτο ήταν! Εσύ δεν έχεις πει ποτέ ρατσιστικά ανέκδοτα;
Έχω πει πολλές φορές ρατσιστικά ανέκδοτα και έχω γελάσει τρανταχτά με κάποια από αυτά. Αλλά υπάρχουν κι εδώ δύο παρατηρήσεις:
Πρώτον επειδή ακριβώς επειδή τα ρατσιστικά μηνύματα είναι επικίνδυνα, προκειμένου να θεωρηθούν ανέκδοτα, είναι χρήσιμο να διατυπώνονται μέσα σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο. Ας συγκρίνουμε π.χ. το επίμαχο μήνυμα με τις ακόλουθες εκδοχές που ακολουθούν μοτίβο ανέκδοτου:
Γιατί τα κουνούπια του δυτικού Νείλου τσιμπάνε περισσότερο τους Αφρικανούς; Γιατί τους αρέσει το ντόπιο φαγητό!ή
Τι είπε ο Ηλίας Κασιδιάρης όταν πληροφορήθηκε για τα κρούσματα με κουνούπια του δυτικού Νείλου; Με τόσους Αφρικανούς στην Ελλάδα θα τρώνε τουλάχιστον ντόπιο φαγητό.Τα ανέκδοτα ακολουθούν συγκεκριμένα μοτίβα ακριβώς για να βγαίνει αυτός που τα λέει από τον κόπο να εξηγεί ότι είναι ανέκδοτα και ότι οι παρευρισκόμενοι δεν θα πρέπει να τα πάρουν στα σοβαρά! Για να μην αναφέρουμε και το πλέον τυπικό μοτίβο στα ανέκδοτα που θέλει κάθε ανέκδοτο να ξεκινάει ως εξής:
Ανέκδοτο! Ήταν μια φορά ένας...Δεύτερον, για μια ακόμη φορά ξεχνάμε το γεγονός ότι κάποιος που λέει ανέκδοτα με την παρέα του, ανάμεσα σε τσίπουρα, δεν υπάγεται εκείνη τη στιγμή σε κάποιο ειδικό δίκαιο. Για επιβεβαίωση των ανωτέρω, δοκιμάστε μετά τα τσίπουρα να πάρετε από πάνω και λίγη μεθυλτριενολόνη, απ' αυτήν της Χαλκιά! Κανένας δεν θα σας ενοχλήσει…
7. Εδώ ρε μας λένε ότι προσέβαλε τα Ολυμπιακά Ιδεώδη. Ποια ιδεώδη ρε; Της ντόπας;
Ακριβώς! Τα ιδεώδη της ντόπας. Τα ιδεώδη τα οποία εσύ ο ίδιος πρεσβεύεις κάθε φορά που παρακολουθείς αγώνες με παιδάκια που πήραν τις απαραίτητες ουσίες για να γίνουν υπεραθλητές και να καταδεχτεί να τους παρακολουθήσει επιτέλους ο μπαμπάς τους ο οποίος, από τότε που τον θυμούνται, παρακολουθούσε μόνο υπεραθλητές! Αυτά τα ιδεώδη θέλεις, και αυτά υπερασπίζονται οι οργανωτές. Αν δεν τα θέλεις, μην τα παρακολουθείς και διάβασε καλύτερα για το Μποζόνιο Χιγκς.
8. Άμα είναι έτσι, να τιμωρηθεί και η Γερμανίδα σημαιοφόρος που δήλωσε "Το Ολυμπιακό χωριό έχει γεμίσει με ξυπόλητους Έλληνες αθλητές. Τους βλέπουμε και κάνουμε τους μαλάκες για να μη μας ζητήσουν δανεικά".
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, πρώτα - πρώτα αυτό δεν ειπώθηκε ποτέ! Η Επιστροφή του Μουφόλοτζι Κόντεστ είναι διασκεδαστικότατη και κατατοπιστικότατη επί του θέματος. Αλλά ο νεοέλληνας; Αυτός ο κλασσικός οπαδός του μεταλλαγμένου Πρωτείου του Ατόμου (είπαμε, πρώτα το άτομο μου!) που στα χρόνια της κατοχής τακίμιαζε με τους ξένους κατακτητές και στη σύγχρονη ελεύθερη Ελλάδα απεχθάνεται τους ξένους! Ο ίδιος νεοέλληνας που του μυρίζει άσχημα ο μαύρος, ο ίδιος άνθρωπος που δεν νοιάζεται για κανέναν και ξαφνικά ματώνει η καρδιά του για το κοριτσάκι που θα πάει στράφι η αθλητική του καριέρα, ο ίδιος τύπος που προέταξε το ανυπέρβλητο επιχείρημα "Είναι κακό δηλαδή να λες Αφρικανό τον Αφρικανό;", εξοργίζεται με την υπόνοια ότι κάποιοι διαδίδουν πως ο Έλληνας ζητάει δανεικά, τη στιγμή που τα ζητάει!
Και τώρα τα σημαντικά που μας διέφυγαν!
Ο σύγχρονος Έλληνας έχει πάντα σοβαρές ανησυχίες. Την ίδια ώρα που του αδειάζουν τις τσέπες με παρανοϊκές αθετήσεις του οικονομικού γίγνεσθαι τύπου περαίωσης, τέλους επιτηδεύματος και φόρου αναπνοής, ο ίδιος παραμένει στις επάλξεις για να υπερασπιστεί... από τον ποδοσφαιρικό Ηρακλή για να μην πέσει κατηγορία μέχρι την καημένη την Παπαχρήστου που την έφαγαν τα ξένα συμφέροντα αλλά και ο Κουβέλης.
Επιπλέον ο σύγχρονος Έλληνας ξέρει να αναγνωρίζει την αξία. Πιστός στην εκκλησία που κρατάει την κοινωνία μας σε συνοχή, πιστός στα κόμματα που επί 35 χρόνια χαράζουν την πολιτική της επιτυχίας, πιστός στους αστέρες του εγχώριου lifestyle που οριοθετούν τον δρόμο προς την επιτυχία, κάνει επιτέλους και το επόμενο βήμα και ακολουθεί την αξία και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Την Παπαχρήστου με την εγνωσμένη αθλητική αξία, την οποία δεν θα πήγαινε να παρακολουθήσει ποτέ σε αγώνες στίβου, αποφάσισε να την παρακολουθήσει στο Twitter για το εγνωσμένο και ανεπαρκές περιεχόμενο των σκέψεων της. Ενδεικτικά τα ακόλουθα στιγμιότυπα με τους όμβρους από followers. Ποίμνιο λοιπόν, κομματόσκυλο, fashion victim και follower! Συλλυπητήρια...
Bonus: Πως να εικοσαπλασιάσετε τους followers σας στο Twitter σε τρεις μέρες!
25/07/2012 14:36
25/07/2012 15:41
25/07/2012 16:33
25/07/2012 19:23
25/07/2012 21:47
26/07/2012 08:28
26/07/2012 14:47
27/07/2012 10:36
28/07/2012 15:19
Αχ... αν το ήξερε τι σύννεφο μπούρδας, βλακείας και αμορφωσιάς θα σηκωνόταν με αφορμή την ύπαρξή του, το καημένο το Aedes Albopictus ούτε απ'έξω από τα σύνορα δε θα περνούσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ που τα λέμε EvanT αυτό το ρημαδιασμένο τα φταίει όλα. Δεν καθόταν στο σπίτι του να τους τρώει ότι γουστάρει χωρίς να ακούει μαλακίες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΧΝΙΚΑ το σχόλιο της αθλήτριας δεν ήταν ρατσιστικό. Μπορεί να ήταν άκομψο ή ακόμα και βλακώδες, αυτό που λέει όμως στην ουσία είναι ότι υπάρχουν πολλοί αφρικανοί στην Ελλάδα και συνεπώς κάνει μια νύξη ότι ΕΚΕΙΝΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ αυτό το γεγονός την ενοχλεί. Δεν ήταν ρατσιστικό με την έννοια ότι "οι Αφρικανοί είναι βλάκες ή κατώτεροι των Ελλήνων" ή ότι δεν τους αξίζουν τα ίδια δικαιώματα που αξίζουν σε εμάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλοσπάντων, νομίζω το σημαντικότερο Batcic το λες στο σημείο 7: ότι δήθεν δηλαδή προσβλήθηκαν τα ολυμπιακά ιδεώδη από ένα σχόλιο, την ίδια ώρα που:
α.)Τόσοι και τόσοι βαράνε ενέσεις ντόπας που δεν τις αντέχουν ούτε τα μουλάρια
β.)Η αποστολή της Ελλάδας ήταν για κλάματα, ένα κάρο ηλίθιοι δημοσιοσχετίστες που πάνε μόνο για τα φράγκα και
γ.)Το προφανές γεγονός ότι όλο το πανηγύρι είναι απλώς για την ενδυνάμωση των οικονομικών σχέσεων των χορηγών με τα κράτη και τη διαφήμιση (και πάλι) για τα φράγκα.
Ο ορισμός της υποκρισίας δηλαδή. Ξαναλέω βέβαια, το σχόλιο της Βούλας (ταπεινή μου άποψη)ήτανε βλακώδες. Αυτά...
Υ.Γ. Έχω ένα σκαναρισμένο βιβλιαράκι με όλο το νόημα της ζωής και όλες τις απαντήσεις, ευγενική χορηγία ενός ευλογημένου προφήτη! Θα σε ενδιέφερε να σου το στείλω; Αν ναι στείλε μου mail...
Infidel
Sorry, my bad, τώρα το είδα. Πως μπορώ να σου στείλω εγώ mail;
ΑπάντησηΔιαγραφήInfidel
schrodingers.dragon@gmail.com για τον Infidel φίλο μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Όχι για την Παπαχρήστου, αλλά στο πρώτο σκέλος... Υπάρχει ένα μεγάλο ερώτημα που απέφυγες στον παραλληλισμό σου να θέσεις. Σε ποιον αγώνα 100μ ισχύουν αυτά; Στους αγώνες των αναβολικών (νομίμων βεβαίως, οι άλλες ουσίες εντελώς υποκριτικά απαγορεύονται, γιατί δεν έχουν όλοι πρόσβαση σε εκείνες). Στους αγώνες των επαγγελματιών αθλητών (που εισέρχονται και στο forbs πια) που ουδεμία σχέση έχουν με την άθληση, αλλά μόνο με το επάγγελμα (χωρίς καν να προσφέρει κάτι στο κοινωνικό σύνολο αναλογικά με την αντιμισθία). Τέτοιοι αγώνες δε με ενδιαφέρουν (και το απέδειξα βιωματικά).
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστόσο, αυτοί οι αγώνες υπάρχουν εν τέλει μόνο στο καπιταλιστικό στερέωμα όπου η προβολή κοστολογείται κι αποτιμάται οικονομικά πολύ περισσότερο από την αναλογία της προσφορά της στο σύνολο (ο τραγουδιστής περισσότερα από το δημιουργό, ο παρουσιαστής από το ρεπόρτερ, ο αθλητής από την ομάδα στήριξης συνολικά, ο πιλότος F1 από το ίδιο το όχημα -που είναι άυλο ερευνητικό και υλικό κεφάλαιο).
Οπότε, για την Παπαχρήστου θα μιλάμε τώρα;
Δείμε αν και είναι άσχετο με το πνεύμα της ανάρτησης, ας το απαντήσουμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαντάζομαι ότι συμφωνούμε ότι δεν χωράν πολλά καρπούζια σε μία μασχάλη, σωστά; Προχωράμε λοιπόν παρακάτω: Υπάρχουν άνθρωποι που παράγουν και άνθρωποι που μεταπωλούν. Οι πρώτοι έχουν συνήθως ταλέντο, γνώσεις, αφοσίωση κλπ, πράγμα το οποίο δεν διαθέτουν συνήθως οι δεύτεροι. Αλλά από τη φύση της η δεύτερη δουλειά έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα συγκριτικά με την πρώτη.
1. Αυτός που μεταπωλεί, έρχεται σε επαφή με τον κόσμο.
2. Σε ένα υγειές σύστημα, ο κόσμος είναι αυτός που πρέπει να αποφασίζει που θα δίνει τα λεφτά του.
3. Και οι συντριπτικές πιθανότητες υπαγορεύουν ότι θα γοητευτεί και θα τα δώσει σε κάποιον με τον οποίον θα έρθει σε επαφή και όχι με τον αφανή ήρωα, του οποίου την ύπαρξη αγνοεί συν τοις άλλοις!
Αυτό είναι η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων ακριβώς λόγω των καρπουζιών της εισαγωγής μου. Μερικές παρατηρήσεις επ' αυτού.
Πρώτον αν αποβλέπουμε στην προσωπική μας ευτυχία, είναι λάθος η σύγκριση "γιατί να παίρνω εγώ Χ όταν παίρνει ο μεταπωλητής 10Χ". Η σωστή ωφελιμιστική σύγκριση είναι "έπαιρνα Χ/3 και τώρα που κάποιος μεταπωλεί τα προϊόντα μου παίρνω Χ". Αυτό λέγεται βελτίωση της ζωής μου.
Δεύτερον, ακριβώς επειδή λόγω της φύσης της ενασχόλησης, ο μεταπωλητής έχει μεν τη δυνατότητα να γοητεύσει και να οικονομήσει, αλλά χωρίς το προϊόν ή την υπηρεσία που μεταπωλεί είναι ένα τίποτα, είναι καλό να αμείβεται και με το παραπάνω αυτός που παράγει. Πρώτα - πρώτα πρέπει να το απαιτεί ο ίδιος, αλλά και ο μεταπωλητής αν θέλει να συνεχίσει να αποκομίζει κέρδη σε μια βιώσιμη επιχείρηση, καλά θα κάνει να σέβεται την παραγωγή του (λέγε με και Γερμανία).
Συνεπώς μην τα βάζεις με την προβολή. Η προβολή είναι διάχυση πληροφορίας και η πληροφορία ανήκει σε όλους, ώστε να μπορούν να αποφασίζουν στη συνέχεια ως ενήλικες. Τσακώσου με την προβολή και απλά θα τσακωθείς με τη φύση. Και το επόμενο υπέρ-software που θα παράγεις ως προγραμματισταράς, θα το χρησιμοποιείς μόνος σου επειδή ο κόσμος δεν θα ξέρει ότι υπάρχει χωρίς την προβολή.