Μια μέρα η Ζντένκα το παίρνει απόφαση και εγκαταλείπει το σπίτι της μαζί με το αγοράκι της και εξαφανίζεται.
Λίγες μέρες μετά ο Βρασίδας, έχοντας υπόνοιες ότι η Ζντένκα βοηθήθηκε οικονομικά από τον Αγησίλαο προκειμένου να διαφύγει, καταφτάνει στο σπίτι του τελευταίου, γκρεμίζει την πόρτα και τον τσακίζει στο ξύλο με έναν λοστό.
Ποιον λυπάσαι περισσότερο;
Ας αποφύγουμε την υπερανάλυση στο συγκεκριμένο ζήτημα. Για εμένα προσωπικά ισχύουν τα εξής:
- Ματώνει η καρδιά μου για το παιδάκι και θα έκανα τα πάντα για να το βοηθήσω.
- Λυπάμαι ιδιαίτερα και συμπάσχω με τον Αγησίλαο.
- Λυπάμαι, αλλά σαφώς πολύ λιγότερο για τη Ζντένκα.
Ακούω ήδη τον σκεπτικιστή αναγνώστη να μου φωνάζει: "Και με ποιο αντικειμενικό κριτήριο καταλήγεις στο συγκεκριμένο πόρισμα;" Και του απαντώ αμέσως. Το μοναδικό αντικειμενικό κριτήριο, για να αποφασίσεις με ποιον θα συμπάσχεις περισσότερο, είναι η επιλογή. Ποιος απ’ αυτούς είχε τη δυνατότητα να επιλέξει λαμβάνοντας αποφάσεις οι οποίες διαμόρφωσαν την τραγική κατάσταση που περιγράψαμε;
Η Ζντένκα κάποτε επέλεξε. Αξιολόγησε έναν άνθρωπο και αποφάσισε να περάσει τη ζωή της μαζί του. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένη να περάσει το υπόλοιπο της ζωής της υπομένοντας την αρχική της κακή επιλογή, αλλά αν μη τι άλλο επέλεξε. Θα στήριζα την καινούρια της απόφαση και ενδεχομένως θα την βοηθούσα κιόλας αλλά…
Ο Αγησίλαος αντίστοιχα κάποτε δεν επέλεξε! Η για την ακρίβεια έκανε τις δικές του επιλογές για μια ήρεμη και ευτυχισμένη ζωή μακριά από τους διάφορους Βρασίδες αυτού του κόσμου. Και τελικά ένας απ’ αυτούς τους Βρασίδες ήρθε και τον βρήκε.
Στο κάτω μέρος της κλίμακας επιλογής, όπως πάντα, βρίσκονται τα παιδιά. Τα παιδιά δεν αποφασίζουν ποτέ και για τίποτα. Και απλώς λούζονται τις επιλογές των μεγάλων. Ναι, θα πρέπει να βρούμε τρόπο, όσο δύσκολο κι αν είναι, να προφυλάξουμε τα παιδιά αυτού του κόσμου.
#ParisAttacks
13 Νοεμβρίου, 6 συντονισμένες τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι, 153 νεκροί (μέχρι τώρα), και τουλάχιστον 200 τραυματίες.
Ειλικρινά δεν μου καίγεται καρφί αν θα ξεσηκωθούν οι διάφοροι κατ’ ιδίαν θεώρηση ανθρωπιστές μόλις θα ακούσουν αυτά που έχω να πω. Το τωρινό κύμα των προσφύγων προφανώς και δεν έχει καμία σχέση με τους τρομοκράτες τζιχαντιστές αλλά η αλήθεια είναι ότι:
Με εξαίρεση τα παιδιά, ΝΑΙ, αισθάνομαι πολύ πιο συγκλονισμένος με το δράμα που ζουν αυτή τη στιγμή οι Γάλλοι, συγκριτικά με το δράμα των προσφύγων!
Ανάλυση
Μιλάμε για ενήλικες ανθρώπους σε διαφορετικά μέρη του κόσμου, με δικαίωμα στις επιλογές τους. Κάποιοι έστησαν θρησκευτικού τύπου ανελεύθερες και φανατικές κοινωνίες, οι οποίες σχεδόν καθολικά έχουν αποδειχτεί για τεράστιο ποσοστό των ανθρώπων μη βιώσιμες (βλ. Ιράν, Ιράκ, Αφγανιστάν, Πακιστάν, Συρία, Ιορδανία, Τουρκία κλπ.). Κάποιοι άλλοι έστησαν κοσμικές κοινωνίες δυτικού τύπου και απολαμβάνουν σήμερα προνόμια τα οποία δεν υπάρχουν στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη. Με κατά το δυνατόν καθολική πρόσβαση σε υγεία, παιδεία, ασφάλεια, δικαιοσύνη, ελευθερία λόγου και σκέψης και ανθρώπινα δικαιώματα. Θα απαντήσει κάποιος ότι και οι πρώτοι δεν επέλεξαν αλλά γεννήθηκαν μέσα σε μια δεδομένη κουλτούρα και τρόπο ζωής. Θα ανταπαντήσω ότι αυτό είναι απλώς η άποψή μας και όσο κι αν το γνωρίζουμε ότι έχουμε δίκιο, άλλο τόσο δεν υπάρχει αντικειμενικός τρόπος ώστε η δική μας άποψη να θεωρείται βαρύνουσας σημασίας συγκριτικά με την άποψη που κουβαλούσαν οι πρόσφυγες πριν αναγκαστούν από την σκληρή πραγματικότητα να γίνουν πρόσφυγες. Και η αλήθεια είναι ότι οι λαοί της Μέσης Ανατολής ζουν ακολουθώντας τυφλά τις επιταγές της παράδοσης και των ιερών τους βιβλίων και θεωρούν ότι ο κοσμικός τρόπος ζωής των δυτικών κοινωνιών είναι ανήθικος και λάθος.
Επίσης είναι σημαντικό να κατανοήσουμε το εξής. Κάποια παιδάκια έρχονται στη ζωή σε περιοχές του κόσμου όπου η ειρήνη και η ευημερία, αυτά τα προνόμια που απολαμβάνουμε εμείς οι υπόλοιποι, αποτελούν άγνωστες λέξεις. Κάποιοι οποίοι μεγάλωσαν μέσα στις προαναφερθείσες συνθήκες, συνεχίζουν να προάγουν τον περιορισμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και τις ανελευθερίες, και σε πιο τραβηγμένες καταστάσεις το φανατισμό και τη μισαλλοδοξία, με αποτέλεσμα να αφαιρούν ζωές. Η αιτία (κοινωνικές συνθήκες) μπορεί και να παραπέμπει σε αδικία. Το αποτέλεσμα όμως είναι καταλυτικό. Ναι, κάποτε υπήρξαν και αυτοί παιδάκια και γέμισαν τις φυλλωσιές του δέντρου της ζωής. Σήμερα όμως κόβουν συστηματικά τα κλαδιά του.
Οπότε; Ποια είναι η αντιμετώπισή μας απέναντι στους πρόσφυγες; Τους απορρίπτουμε; Κάθε άλλο. Εξήγησα ήδη ότι ο καθένας έχει δικαίωμα να αλλάζει και να διορθώνει τις αρχικές κακές του επιλογές. Σε μια προηγμένη κοινωνία θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να τους υποδεχτούμε, με την προϋπόθεση όμως να θέλουν να αλλάξουν όντως τις επιλογές τους και όχι να τις μεταφέρουν στα μέρη μας. Δεν είναι χωρικό το ζήτημα. Είναι ζήτημα πολιτισμού και κουλτούρας. Καλώς να ορίσουν οι καινούριοι μέτοχοι του κοσμικού τρόπου ζωής, αλλά δεν χρειαζόμαστε άλλους φορείς της κουλτούρας του θρησκευτικού φανατισμού. Σας φαίνεται πολυσύνθετο το ζήτημα; Ίσως επειδή πραγματικά είναι!
#PrayForParis
"Ο Θεός είναι μεγάλος" φωνάζει ο ένας τη στιγμή που γαζώνει με καλάσνικοφ μερικούς αμέριμνους πελάτες ενός εστιατορίου.
"Pray for Paris" ανταπαντούν κάποιοι συγκλονισμένοι και γεμίζουν το Twitter και με το αντίστοιχο hashtag #PrayForParis.
Επειδή μάλλον δυσκολεύεστε να κατανοήσετε τη ρίζα του προβλήματος, ας το πούμε όσο πιο ξεκάθαρα γίνεται. Κχμ, κχμ, κχμμμ...
Βάλτε θεούς και προσευχές στον κώλο σας!
Polu kalo re drake ( asxeto me auto to onoma karirera den kaneis) alla exeis kanei ena polu megalo la8os edw exeis na kaneis me prwsopa oxi me oloklhra koinwnika sunola. Kai na kses twra pou 8a tous bomdardisoun analeyta mono paidakia 8a pe8enoun... kai esu den mporeis na kaneis tpt gia auto. Esy 8a blepeis paidia sta upothpodoi nosokomia na klene xwris podarakia, xwris xerakia, kammena kai me plhges pou den kleisoun pote sthn psixoula tous... Katalabes Drake den einai 8ema poion 8a luph8eis h poion 8a swseis einai na mhn ftaseis pote se auto to shmeio... kai oso gia thn 8rhskeia symfwnw apoluta einai ena katalupo mias allhs epoxhs pou prepei na to apobaloume oloi omadikos alla oxi me misos to balthn sto kwlo sou deixnei oti an eixes thn dynamh polu eyxaristws 8a tous ekanes olus tou fanatikous xilia kommatia... e? kai 8a to apolanbanes kiolas etsi den pas mprosta drake mono pisw. Se eyxaristw pou mou dineis thn dynatothta na sxoliasw to keimeno sou.
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατί δε γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες για να καταλαβαίνουμε ....?
ΔιαγραφήΕ, αφού επέλεξαν...
ΑπάντησηΔιαγραφήχμ. Μου φαίνεται λίγο υπερβολική η απόδοση ευθύνης σε κάθε έναν άνθρωπο ατομικά για την κοινωνία που υπάρχει στη χώρα του. Για να το πω καλύτερα, μου φαίνεται εξωφρενικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλήθεια είναι ότι οι χώρες τις μέσης ανατολής έχουν κατ' επανάληψη βιαστεί από τη δύση σε όλα τα επίπεδα τα τελευταία 800 χρόνια τουλάχιστον, από τον καιρό των σταυροφοριών, μετά με την αποικιοκρατία, σήμερα με την νεοφιλελεύθερη επέλαση που απομυζά πλούτο για να στηρίζεται η ευημερία της Ευρώπης και της Αμερικής. Η Δύση φρόντισε να εγκαταστήσει παντού χούντες παπάδων ή μιλιταριστικά καθεστώτα στις χώρες που είχαν ψήγματα δημοκρατίας ή υποστήριξης στην αριστερά ή τον κομμουνισμό (σχεδόν σε ολόκληρο τον ισλαμικό κόσμο μέχρι και την Ινδονησία). Η θλιβερή ιστορία του Ιράν και του Αφγανιστάν είναι πολύ χαρακτηριστική. Στο μεν Ιράν είχε κάποτε (δεκαετία του 50) υποδειγματική αστική κοινοβουλετική πολυκομματική δημοκρατία, η οποία ανατράπηκε με αμερικανικό πραξικόπημα για να εγκατασταθεί ο... Σάχης, και εν συνεχεία οι παπάδες, στο δε Αφγανιστάν, επί σοβιετικού καθεστώτος υπήρχε κοσμικό κράτος, ισότητα των φύλων, απαγόρευση μπούρκας και συμμετοχή γυναικών στην πολιτική, και όλα αυτά άλλαξαν όταν και αυτοί ανατράπηκαν από την υπέροχη δύση για να έρθουν στην εξουσία οι... Ταλιμπάν.
Η μέση ανατολή είχε ιστορικά την ευκαιρία της και η Δύση φρόντισε να την πετάξει στα σκουπίδια.
Οι σύροι πρόσφυγες έκαναν... επιλογή να ζουν μέσα σε μια σκοταδιστική φονταμενταλιστική κοινωνία; Ή μήπως επέλεξαν να μην την αλλάξουν; Αντιλαμβάνεσαι τις συνέπειες αυτού που λες; Γιατί με την ίδια λογική, και οι δυτικοί επέλεξαν να γίνουν ένα μάτσο καταναλωτικά κτήνη που κάνουν ουρές στα πολυκαταστήματα να πάρουν το καινούργιο iphone και αφήνουν τις κυβερνήσεις τους να ρημάζουν ξένες χώρες, είτε με βόμβες, είτε με οικονομική αφαίμαξη. Και οι έλληνες επέλεξαν το χάλι μέσα στο οποίο κολυμπάει αυτή τη στιγμή η χώρα τους. Και άρα τι; Καλά παθαίνουν όλοι;
Ναι μια τεράστια μερίδα των λαών του ισλαμικού κόσμου έχει σκατά στο μυαλό, αλλά ποτέ η δύση δεν φρόντισε να προωθήσει την ΠΑΙΔΕΙΑ στις χώρες αυτές, εδώ που τα λέμε ούτε καν στις δικές της χώρες. Η μέση ανατολή χρειάζεται επειγόντως και πάντα χρειαζόταν ΠΑΙΔΕΙΑ με αιχμή του δόρατος τον ΑΘΕΙΣΜΟ. Και το ίδιο πρέπει να γίνει και σε ευρώπη και σε αμερική. Ζούμε στον 21ο αιώνα και ακούμε λοβοτομημένους να σκοτώνουν κόσμο φωνάζοντας "ο θεός είναι μεγάλος". Και οι υπέροχοι και πολιτισμένοι ευρωπαίοι θα αντλήσουν σίγουρα τα πιο καίρια συμπεράσματα εξαπολύωντας πογκρόμ κατά μεταναστών, κυνήγι μαγισσών στο εσωτερικό των χωρών με κριτήριο το αν πιστεύεις στον Αλλάχ ή σε κάποιον άλλο μπαμπούλα, θα εγκαθιδρύσουν κοινωνία επιτήρησης και στο τέλος θα ανεβάσουν και τον κανονικό φασισμό, που (για να μην ξεχνιόμαστε κιόλας) είναι γνήσιο τέκνο του ευρωπαϊκού πολιτισμού.
Χρειάζεται ΠΑΙΔΕΙΑ. Αλλά κανένας δεν την διεκδικεί. Επίσης χρειάζεται επειγόντως ΑΘΕΪΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΥ, ως η μόνη συνεπής, λογική επιλογή που ανταποκρίνεται στις αξιώσεις ενός σκεπτόμενου όντος με εγκέφαλο, του homo sapiens.
Συμφωνώ μαζί σου στο "Βάλτε θεούς και προσευχές στο κώλο σας". Διαφωνώ στα υπόλοιπα
Δεν επέλεξαν, εεε Vagelford; Όπως δεν επιλέγουμε κι εμείς κυβερνήσεις στη χώρα μας, έτσι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιλάμε για ενήλικες οι οποίοι έχουν δικαίωμα στα πιστεύω τους αλλά από την άλλη δεν φταίνε οι καημένοι, έτσι μεγάλωσαν, ε;
Καλό θα είναι κάποτε να μάθουμε να βλέπουμε τα πράγματα όπως ακριβώς είναι φίλε.
@Human Pride
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, οι Ευρωπαίοι ευθύνονται 100% για το γεγονός ότι έγιναν καταναλωτικά πρόβατα και ναι, οι Έλληνες ευθύνονται 100% για τη διαφθορά, την έλλειψη παραγωγής, το ρουσφέτι και την ανοχή στη Χρυσή Αυγή. Αυτοί είμαστε. Και αυτοί είναι και οι ισλαμιστές. Επέλεξαν και συνεχίζουν να επιλέγουν. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν μπορούν να αλλάξουν τις επιλογές τους, για να μην παρεξηγύμαστε. Αλλά το παραμυθάκι του στιλ "είμαι ενήλικος για να ψηφίζω" και τώρα που όλα έγιναν σκατά "είμαι ανήλικος και φωνάζω ότι με ξεγέλασαν/υπονόμευσαν/καταπίεσαν κλπ." κάποτε πρέπει να σταματήσει.
Γενικά όπου υπάρχει θρησκεία, ο άνθρωπος γίνεται εύκολα χειραγωγίσιμος, είτε από την "κακιά Ευρώπη" είτε από τους γηγενείς άρχοντες. Να υπενθυμίσω ότι πετρέλαια έχει και η Νορβηγία, αλλά δεν είδα να της την πέφτει η Ευρώπη.
Σε κάποια σημεία θα συμφωνήσω, όπως για παράδειγμα στο συμππέρασμα (που όμως δεν αποτελεί την πηγή του προβλήματος).
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα εκφράσωφ όμως την μεγάλη διαφωνία ως προς το παράδειγμα διότι σουδιαφεύγουν μερικές βασικές λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα ότι ο Βρασίδας επί σειρά ετών δεχόταν φιλικά χτυπήματα στην πλάτη από τον μπάτσο της περιοχής ώστε να σαπίζει στο ξύλο και τη γυναίκα του και το παιδί του, και μάλιστα ο λοστός που αναφέρεις (καθώς και άλα καλούδια, αλλά και τα πιώματα) έχουν πωληθεί από τον ίδιον μπάτσο σε φιλικές τιμές κιόλας.Ούτως ειπείν, όταν οι εταιρίες έκαναν μια χαρά μπίζνες (όπλα, χημικά, πετρέλαια κλπ) με όλους αυτούς και τους θέριευαν, ήταν όλα καλά-όλα ανθηρά. Όταν θαυμάζαμε την εκπλήκτικ αραβική άνοιξη, λέγαμε με θαυμασμό πόσο μεγάλα άντερα έχει ο αραβικός κόσμος. Και τώρα που ξαφνικά όλα πάνε κατά διαόλου και από άνοιξη μας ήρθε ο χειμώνας δεν αναγνωρίζουμε την συμμετοχή μας (ως δυτικός κόσμος); Όχι Ανδρέα, θα διαφωνήσω.
Όσο αμέτοχοι είανι οι Γάλλοι που πέθαναν χθες, άλλο τόσο είναι και οι πρόσφυγες που έχουν εγκαταλείψει γη και πατρίδα για να αποφύγουν ακριβώς τα ίδια τέρατα. Διότι αυτό είναι που μας διαφεύγει, ότι μιλάμε για τα ίδια ακριβώς τέρατα.
Είναι αμέτοχοι οι Γάλλοι που πέθαναν χτες Άδη. Εξοργίζομαι και μόνο που το σκέφτεσαι διαφορετικά. Δεν είναι λόγος ντροπής η ανέμελη ζωή, ξέρεις. Δεν είναι ότι ο κόσμος ήταν ανέκαθεν παράδεισος έως ότου έφτασαν η Ευρώπη και ο καπιταλισμός και άρχισαν να θρέφουν τέρατα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε κάποιες θρησκείες υπάρχει πρόσφορο έδαφος για τη δημιουργία τεράτων, αν σου διαφεύγει το συγκεκριμένο.
"Καλό θα είναι κάποτε να μάθουμε να βλέπουμε τα πράγματα όπως ακριβώς είναι φίλε."
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς.
Ναι, δεν συνεισφέρεις καθόλου στην ανάλυση, αλλά δεν βαριέσαι! Προφανώς ο ορθολογισμός και η επιστήμη σου κονταροχτυπιούνται αυτή τη στιγμή με κάποιες αξίες με τις οποίες έχεις μεγαλώσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικό είναι κάτι να μην σου κάθεται αλλά να μην ξέρεις τι.
Τα λογικά άλματα που έκανες δεν λέγονται ορθολογισμός. Από εκεί και πέρα, τι να συνεισφέρω; Ποιον λυπάμαι και με ποιον συμπάσχω περισσότερο; Ποιο θύμα ζυγίζει περισσότερο; Apples and oranges και ψευδό διλήμματα. Ούτε συγκρίνονται τα πράγματα ούτε χρειάζεται να επιλέξω μία από τις δύο επιλογές που θέτεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήH δικια μου ερμηνεια, αναμεσα σε μπινελίκια, εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://aeisixtir.blogspot.com/2015/11/blog-post.html
Εξαιρετικός Zaphod!
ΑπάντησηΔιαγραφή@Vagelford
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αυτό κατάλαβες από την όλη ανάγνωση, ότι απλώς μιλάμε για απόλυτες τιμές λύπησης, δεν μπορώ να σου προσφέρω κάτι παραπάνω. Sorry!
Δεν μίλησα για απόλυτες τιμές αλλά για συγκρίσεις, με έντονα γράμματα, με πιο μεγάλη γραμματοσειρά και επαναλαμβανόμενα με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, συγκρίσεις του τύπου:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ποιον λυπάσαι περισσότερο;" και "Νεκροί στο Παρίσι VS Πρόσφυγες".
Δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική είναι δόκιμη η σύγκριση ή τι νόημα μπορεί να έχει τέλος πάντων.
Το άρθρο δεν έχει να μας πει τίποτα. Το πιο ανούσιο και ηλίθιο άρθρο που έχω διαβάσει για τις τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι. Από την μία οι πολιτισμένοι(οι Δυτικοί! εδώ γελάμε!) και από την άλλη οι κακοί μουσουλμάνοι, οι φανατισμένοι που σκοτώνουν στο όνομα του Θεού τους.Το αστείο είναι ότι κατηγορείς τους Μπογδάνους, και τους Πρετεντέρηδες κ.α.(τυχαίο το παράδειγμα!) για διάφορα αλλά θα μπορούσες άνετα να έχεις τη θέση τους γράφοντας τις ίδιες παπαριές στο πιο "φιλοσοφημένο" και καλά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς, διαβάζοντας και άλλα άρθρα από το μπλογκ σου, είσαι σε πλήρη σύγχυση. Τρικυμία εν κρανίω. Και σε πλήρη άγνοια για βασικά θέματα της παγκόσμιας πολιτικής σκηνής.
Ο ορισμός της ιδεοληψίας βαφτίζοντας την ... "Ορθολογισμό".
Το σημαντικό Πράκτορα 007 είναι το ότι υπάρχουν παλικάρια σαν κι εσένα που μπορούν και μας ξεκαθαρίζουν το θολωμένο τοπίο μέσα στο μυαλό μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μας ξανάρθεις.
Ας αφήσουμε τις ειρωνείες εκατέρωθεν. Και βέβαια να τονίσω ότι κατά βάθος δεν σε κατηγορώ καθώς κι εσύ -όπως κι εγώ- βέβαια τη "δουλειά" σου κάνεις. Διότι ως πράκτωρ της Δύσης έχω εκπαιδευτεί να γνωρίζω καλά ότι άλλο είναι η ωμή φυσική βία των ισλαμιστών τρομοκρατών και άλλο -τελείως διαφορετικό πράγμα- οι ανθρωπιστικές βόμβες και σφαγές της Δύσης (εδώ και περίπου 30 χρόνια αν δεν κάνω λάθος, αν σφάλλω ζητώ ταπεινά συγγνώμη, εσύ τα ξέρεις καλύτερα). Και σ ευχαριστώ που δικαιολογείς αυτές τις ομολογουμένως ανθρωπιστικές σφαγές, με τα άρθρα σου, και διαχωρίζεις την έννοια τόσο διαφορετικών πράξεων, και με τα φώτα σου συμβάλεις και εσύ στην παγκόσμια ειρήνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό είναι το σημαντικό. Ότι συμβάλουμε με τις πράξεις ή με την εργασία μας, στην παγκόσμια ειρήνη. Αμήν.
Περιμένω να μου υποδείξεις το άρθρο μου όπου δικαιολογώ τις επεμβάσεις των δυτικών εκεί που δεν τους σπέρνουν. Θα περιμένω όσο χρειάζεται... Αλλά κάτι μου λέει ότι δεν θα ξανααπαντήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή η αλαζονεία σου δεν σου επιτρέπει να πάρεις στροφές θα τα εξηγήσω πιο απλά μήπως και πάρεις έστω λίγες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ΄ αρχήν, δεν ισχυρίστηκα ότι δικαιολογείς τις σφαγές άμεσα. Αλλά έμμεσα. Ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Δεν θεώρησα ποτέ ότι έφτασες σε τόσο υψηλό επίπεδο συνειδητότητας ώστε να κάνεις αυτό που κάνουν μερικοί ειλικρινείς δυτικοί, δηλ. να είναι υπέρ των –ανθρωπιστικών πάντα- βομβών και μαχαιριών, επειδή πρέπει να μεγαλώσει η αγορά των πολυεθνικών επιχειρήσεων κ.α.
Εσύ είσαι ένας καλός Έλληνας φιλελεύθερος- υποκριτής- που σιχαίνεται και καλά τη βία, μιλάς για την ελευθερία του λόγου και της έκφρασης, για την καταπολέμηση της διαφθοράς, για τα Gay pride, για τον Άνθιμο και άλλα τέτοια «όμορφα». Για να επιβεβαιώνεσαι και στους ομοίους σου.
Το να υιοθετείς την προπαγάνδα της Δύσης όμως ότι για όλα φταίει ο θρησκευτικός φανατισμός, δείχνεις όχι μόνο την άγνοια που έχεις για βασικά θέματα, αλλά εμμέσως δικαιολογείς και τις σφαγές της Δύσης, καθώς δεν αναγνωρίζεις ότι η βία είναι ένας κύκλος και όχι το επιθετικό αποτέλεσμα κάποιων φανατισμένων που ζηλεύουν τη Δύση, ή επιτίθενται γενικά στους «άπιστους»!
Για να μην σε κουράζω , έχεις να μου υποδείξεις κάποιο άρθρο που έγραψες κατά της Δύσης όταν αυτή έσφαζε τον λαό της Λιβύης, με το πεζικό τμήμα του ΝΑΤΟ, να το αποτελούν οι τζιχαντιστές της ISIS; Οι οποίοι και τότε όπως και τώρα χρησιμοποιούσαν τις βάρβαρες μεθόδους τους ώστε να σφάξουν μαζί με τη Δύση όσους αντιστέκονταν στα σχέδια τους;
Δεν σε είδα να κόπτεσαι γι αυτό… ούτε που σ ένοιαξε. Το μόνο που θα πεις είναι το εξής: «Δεν πρέπει να ανακατεύεται η Δύση εκεί που δεν την σπέρνουν.»
Άλλο ένα άλλοθι που της δίνεις. Καθώς ο στόχος των Δυτικών εγκληματιών δεν είναι η αποκατάσταση της «Δημοκρατίας» και των «ανθρώπινων δικαιωμάτων» αλλά η καταστροφή συγκεκριμένων καθεστώτων που τους αντιστέκονται.
Και δυστυχώς για σένα, τα έχουν αποκαλύψει μέχρι και φιλελεύθεροι αναλυτές τα εγκλήματα της Δύσης(ναι, στο εξωτερικό υπάρχουν και έντιμοι του είδους!), εκ των έσω. Οπότε, ας μην υποκρινόμαστε ότι πέφτουμε από τα σύννεφα όταν γίνονται οι ομολογουμένως απάνθρωπες και βάρβαρες δολοφονικές επιθέσεις από τους χασάπηδες τρομοκράτες της ISIS στην καρδιά της Ευρώπης ή και αλλού . Και ας μην είμεθα τόσο αφελείς πιστεύοντας στα κροκοδείλια δάκρυα των ευαισθητούληδων ηγετών της Δύσης…
Αυτά, πολύ επιγραμματικά και πολύ απλοϊκά για να μην βραχυκυκλώσει ο εγκέφαλος σου.
Και πραγματικά βαριέμαι να ασχολούμαι με έναν πολιτικά ιδεοληπτικό που ζει στον κόσμο του. Οπότε όντως δεν έπρεπε να ξανά εμφανιστώ.
ΥΓ:Γράψε κανά άρθρο μέχρι εκεί που σε παίρνει. Για τη Θρησκεία και τον "Νεοέλληνα" βάλε μέσα τις γνωστές σου σάλτσες και περίμενε χειροκρότημα από τους ομοίους σου.