Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Δημοκρατία των Απόντων: Η Διακήρυξη

- Σχώρα με που βάζω αριστερό λογισμό, αλλά γιατί με τιμωρεί; Πιστός είμαι και εναποθέτω τις ελπίδες μου στο Θεό. Τι έκανα για να τα αξίζω όλα αυτά; Τα τελευταία χρόνια έχασα τον πατέρα μου και τη μητέρα μου σε τροχαίο, η γυναίκα μου απολύθηκε από τη δουλειά της και είχε δύο αποβολές, εγώ απολύθηκα τον περασμένο Απρίλη και τον προηγούμενο μήνα με τράκαρε ένας ανασφάλιστος και μου σμπαράλιασε το αυτοκίνητο. Δεν έχω λεφτά για να πάρω άλλο. Και δεν έχω καν λεφτά για να πληρώνω το ενοίκιο μου από εδώ και μπρος. Τι θα κάνω;

- Υπομονή παιδί μου. Με υπομονή και πίστη θα κερδίσεις κι εσύ τη Βασιλεία των Ουρανών. Ο Θεός δεν κάμνει τίποτα για κακό.

- Τη Βασιλεία των Ουρανών; Υπομονή; Αρχίζω και αναρωτιέμαι, υπάρχουν τελικά; Αξίζει να υπομένουμε όλα αυτά; Τι εγγύηση μπορεί να έχει κανένας; Δώσε μου μια ένδειξη. Give me a sign, όπως έλεγαν και στον παλιό καλό ελληνικό κινηματογράφο...

- Υπάρχουν βέβαια, και παίρνουμε μία γεύση καθημερινά! Είναι η ουσία της Ορθοδοξίας μας. Τα δικαιώματα των ζωντανών σταματάνε εκεί που ξεκινάνε τα δικαιώματα των πεθαμένων. Συλλάβαμε τον τύπο που υπέγραφε ως Γέροντας Παστίτσιος στο Facebook και ενέπαιζε τον Γέροντα Παΐσιο. Είναι δυνατόν να έχει δικαιώματα κάποιος που δεν υπάρχει; Να σε κόβει και λιγάκι…

- Ναι, αυτό ήταν απαράδεκτο. Πως είναι δυνατόν να βλασφημείς εις βάρος του Γέροντα Παΐσιου!!! Ανεπίτρεπτο.

- Γι αυτό σου λέω, κάνε υπομονή, ψόφα με το καλό, κι έχει ο Θεός...


Share:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου