Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021

Η Απρόσμενη Πορεία Ενός Ανεμβολίαστου

- Έχετε δει έστω και έναν που να έχει αρρωστήσει ή πεθάνει από κοροϊδοιό; 

- Αυτά που βλέπετε με τα φέρετρα στην Ιταλία, είναι ηθοποιοί.

- Εντάξει, υπάρχει κορονοϊός αλλά μια απλή γριπούλα είναι.

- Μη λέτε μαλακίες, με τη Θεία Κοινωνία δεν μεταδίδεται. Πίνεις σώμα και αίμα Χριστού.

[ΑΛΛΟΥ]
- Yummy! Τι ακούμε ρε μαλ... Μη βρίσω.

- Οι μάσκες δημιουργούν υγρασία και άρα καλλιέργεια παθογόνων.

- Έβγαλαν τα εμβόλια γιατί θέλουν να μειώσουν τον πληθυσμό. Ε λοιπόν, εμένα δεν πρόκειται να με ξεκάνουν.

- ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (ΠΟΥ, ΔΝΤ, Παγκόσμια Τράπεζα, Διεθνής Οργανισμός Εμπορίου, Παγκόσμια Τράπεζα, ΟΗΕ, και οι παραφυάδες τους) έβαλαν σε εφαρμογή την πολυεπίπεδη «Επιχείρηση Κορωναϊός» εναντίον των ατομικών δικαιωμάτων και ελευθεριών, με τη συνεργασία της ηγεσίας της εγκληματικής ιατρικής συντεχνίας και μιας στρατιάς δουλόφρονων δήθεν «επιστημόνων» που ασχολούνται με το τρομοκρατικό «σπορ» της γενετικής κοπτο-ραπτικής, υπό την υψηλή εποπτεία του Χίτλερ του 21ου αιώνα Bill Gates. 

- Με ποιο δικαίωμα με υποχρεώνεις να βάλω κάτι μέσα μου που δεν ξέρω τι είναι; Δώσε μου μονοκλωνικά.

[ΑΛΛΟΥ]
- Και που ξες βρε εξελιγμένο πιθήκι τι είναι τα μονοκλωνικά; Είχε και στο πλυσταριό η μάνα σου, γαμώ τον αντίχρ... Μη βρίσω πάλι! Και να που μάλλον έβρισα. 

- Μόνο οι εμβολιασμένοι μεταδίδουν τον ιό γιατί δεν κάνουν τεστ. 

- Δεν θα με πάει εμένα κανένας ση ΜΕΘ. Φέρτε μου αναπνευστήρα από το φαρμακείο. 

 

Στιγμιότυπο ανεμβολίαστου στη ΜΕΘ

 

♪ There's a lady who's sure all that glitters is gold | And she's buying a stairway to heaven ♫

ΣΤΟ ΑΛΛΟΥ

- Επουράνιε Πατέρα! Με θέλησες τον ταπεινό κοντά σου; 

- «Κοντά Σου» ψάρακα. Με κεφαλαίο το Σίγμα. Σε θέλησα κοντά μου; Κάθε άλλο. Σας βαριέμαι, τους θεόχαζους, και δεν σας θέλω καθόλου. Απλώς ήθελα, πριν σε στείλω στον συνεργάτη Μου τον Διάβολο, να συζητήσουμε κάτι σημαντικό. Τι συμβαίνει με όλους αυτούς τους απόκληρους της ζωής, τους εμβολιασμένους; Γιατί δεν τους θέλει κανείς; 

- Δδδ… Δηλαδή; Ποιος δεν τους θέλει;

- Ε να. Ενώ είναι υπάκουοι και πειθαρχημένοι, εντούτοις αυτοί που διαφεντεύουν τις τύχες του κόσμου θέλουν να τους ξαποστείλουν προτιμώντας να μείνουν αμανάτι μ’ εσάς που αντιστέκεστε. Και απ’ την άλλη, για να έχουν κάνει το εμβόλιο και να μην πεθαίνουν, μάλλον δεν τους θέλω κι Εγώ κοντά Μου!

- Γιατί δεν τους θέλετε;

- Μην απευθύνεσαι και στο Άγιο Πνεύμα βλάσφημε. Κόψε τον πληθυντικό.

- Μμμ… Μάλιστα Πατέρα. Γιατί δεν τους θέλεις κοντά σου;

- Κεφαλαίο Σίγμα, ΕΙΠΑΜΕ.

- Ναι, ναι… Γιατί δεν τους θέλεις κοντά Σου; Έχω μπερδευτεί πολύ!

- Ενώ στη γη τα είχες όλα ξεκάθαρα. Γι’ αυτό ρωτούσες για ιατρικά και τεχνολογικά θέματα τους ιερείς! 

- Μα αφού μας λένε... Μα για μισό λεπτό. Συνεργάτης Σου ο Διάβολος;;; Πώς είναι δυνατόν;

- Μ’ αρέσει που μιλάω και για εξελιγμένα πιθήκια! Ποια είναι η δουλειά του Διαβόλου βρε; Να τιμωρεί στο διηνεκές όλους αυτούς που έζησαν αγνοώντας Εμένα και τις διδαχές Μου. Πώς θα μπορούσε να μην είναι συνεργάτης Μου ένα τέτοιο παλικάρι; Πραγματικά, τι σας μαθαίνουν εκεί κάτω στα σχολεία; 

- Συγχώρα με Θεέ μου, ούτε που μου είχε περάσει απ’ το μυαλό. Αλλά εγώ γιατί να πάω στην κόλαση;

- Επειδή, αν αυτό είναι το καλύτερο που κατάφερα κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσή μου, και μάλιστα μετά από έναν αιώνα και κάτι επιστημονικών αλμάτων και τεχνολογικής έκρηξης, ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΩ ΑΠ’ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.

[Στιγμές απόγνωσης]

- [Δακρυσμένος] Συγχώρα με Θεέ Μου! 

- Μου;;; Χρησιμοποίησες κεφαλαίο μιλώντας για την πάρτη σου; 

- [Πνιγμένος στα δάκρυα] Συγχώρα με Θεέ μου, συγχώρα με. Τα έχω χάσει και δεν ξέρω τι λέω, δεν ξέρω τι κάνω ο αμαρτωλός. Συγχώρα με! Συγχ… Αααα, βοήθειααα, ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ… Τι είναι αυτός ο ξανθός κυανόκρανος με τα μούσια; ΒΟΗΘ… 

- Είναι η ευκαιρία σου. Μόλις είδες το Χριστό φαντάρο. Επιστρέφεις στη ΜΕΘ.

ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΜΕΘ

- [Ανοίγοντας τα μάτια] Τι συμβαίνει;

- [Παπάς, ο οποίος αγειάζει τη ΜΕΘ] Οι προσευχές μας εισακούστηκαν τέκνο μου. Επανήλθες εις τα εγκόσμια.

- Σ’ ευχαριστώ Πάτερ. Σ’ ευχαριστώ. Σ’ ευχαριστώ. Νοσοκόμα, βγάλε μου τον αναπνευστήρα να του φιλήσω το χέρι!

[ΑΛΛΟΥ]
- Γαμμμμ… ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ!



Share:

2 σχόλια: