Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Η Δημοκρατία των Απόντων

Έχετε συνειδητοποιήσει την έννοια της αμαρτίας; Τι υπέροχο όπλο αποτέλεσε στα χέρια των διαχειριστών της πίστης; Ας το κάνουμε ταλιράκια!

Έχουμε τη θρησκεία, αυτό το σύνολο ακατανόητων ηθικών κανόνων, τους οποίους ο καθένας μπορεί να παρακούσει. Γιατί; Μα απλά επειδή είναι πλήρως ακατανόητοι. Ακόμα και στην πλέον απλοϊκή τους μορφή, τις πολυφορεμένες δέκα εντολές, είναι της ίδιας βαρύνουσας σημασίας ο φόνος και η κλεψιά με την απαγόρευση της εργασίας την έβδομη μέρα και την αναφορά του ονόματος του Κυρίου επί ματαίω! Κύριος, Κύριος, Κύριος, Θεός, Θεός, Θεός (μόλις βούλιαξα στην αμαρτία, αν και δεν την εξήγησα ακόμα επαρκώς). Μην παραλείψουμε εδώ να αναφέρουμε ότι η σχιζοφρένεια χτυπάει κόκκινο ιδίως στο υπόλοιπο περιεχόμενο των γραφών πέραν των δέκα εντολών. Στις μη παρθένες αξίζει ο θάνατος δια λιθοβολισμού, η κατοχή σκλάβων είναι πολιτικώς ορθότατη και άλλα φαιδρά. Έχουμε λοιπόν όλους αυτούς τους παρανοϊκούς κανόνες, τους οποίους ο κάθε φυσιολογικός εγκέφαλος αγνοεί καθημερινά, και έχουμε από την άλλη και την απαίτηση από την πλευρά των διαχειριστών της πίστης για πλήρη υπακοή και υποταγή σ’ αυτούς. Πως είναι ποτέ δυνατόν να αιχμαλωτίσεις τον υγιή εγκέφαλο σε ένα τέτοιο κήρυγμα παράνοιας, στο οποίο ο φυσιολογικός άνθρωπος ενοχλείται διαισθητικά;

Αυτό που χρειαζόμαστε στην πραγματικότητα για να επιτύχουμε το σκοπό μας είναι μια έννοια εξωφυσική, η οποία δεν θα υπόκειται ποτέ και για κανέναν λόγο στην κριτική σκέψη, με την οποία μας έχει εφοδιάσει η φύση για να μπορούμε να επιβιώσουμε. Και η έννοια αυτή δεν είναι άλλη από τη γνωστή μας αμαρτία, μια έννοια μπολιασμένη με την έννοια του κακού. Αντιγράφω το παράδειγμα από το εξαιρετικό ιστολόγιο Gravity and the Wind:
Για να κατανοήσουμε πλήρως τη φύση της αμαρτίας ως ψυχολογικής κυρώσεως, πρέπει να εξετάσουμε τη σχέση της με την ανυπακοή προς τον θεό. Είναι οι ιδέες αυτές ταυτόσημες ή όχι;  Σκεφτείτε τις ακόλουθες προτάσεις:
  1. Έδειξα ανυπακοή προς τον θεό, αλλά δεν έκανα κάτι λάθος ή κακό.
  2. Αμάρτησα, αλλά δεν έκανα κάτι λάθος ή κακό.
H πρόταση 1 δεν είναι αντιφατική. Ακόμη και αν δεχόμαστε ότι υφίσταται θεός, δεν υπάρχει τίποτα εγγενές στην ιδέα της ανυπακοής που να επιβάλλει αρνητική αξιολόγηση. Στο κάτω-κάτω, αυτός ο θεός θα μπορούσε να είναι κάποιο κακόβουλο ον, οπότε η ανυπακοή θα αποτελούσε ενδεχομένως κάτι καλό ή επιθυμητό. Δεν υπάρχει αξιολογική κρίση στην καθαυτό ιδέα της ανυπακοής.
H πρόταση 2, όμως, είναι αντιφατική, γιατί στην έννοια της αμαρτίας συμπεριλαμβάνεται αρνητική ηθική αξιολόγηση, οπότε το να παραδέχομαι αμαρτία σημαίνει να παραδέχομαι το κακό ή το λάθος. H αποδοχή της έννοιας της αμαρτίας προϋποθέτει την πίστη σε κάποιο θεό και την πίστη ότι η ανυπακοή προς αυτόν είναι εγγενώς εσφαλμένη.

Είναι τελικά η αμαρτία το μεγαλύτερο σαμποτάζ της κριτικής σκέψης στην ιστορία; Ναι, αλλά όχι στη γενική της μορφή. Υπάρχει μια υποκατηγορία της αμαρτίας που εξολοθρεύει πλήρως τη λογική και εγκαθιστά στο πνεύμα μας τον απαραίτητο δυνάστη και θεματοφύλακα του φασισμού και της αναίτιας καταπίεσης. Βλασφημία!!! Μια αμαρτία η οποία πέρα από την ενσωματωμένη έννοια του κακού, ενσωματώνει και την έξτρα προϋπόθεση των απροσδιόριστων συνεπειών που χαρακτηρίζουν ως κακή μια πράξη. Λόγια του αέρα τα οποία απευθύνονται στον κανέναν και τα οποία εντούτοις ενοχλούν πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε οικονομική, κοινωνική, ακόμα και σωματική βία. Γιατί; Γιατί μωρέ; ΓΙΑΤΙ;;;

Στρεβλή Κλιμάκωση
Η σελίδα του Facebook, με την οποία γέλασε πολύς κόσμος, έκλεισε. Μιλάμε για τον γνωστό Γέροντα Παστίτσιο. Γιατί κάποιος επιτίθεται σε μια χιουμοριστική σελίδα, στην οποία δεν είναι υποχρεωμένος να μπει, και η οποία φιλοξενείται σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπου επίσης δεν είναι υποχρεωμένος να μπει; Άγνωσται αι βουλαί των καμένων (σιγά μην τους αποκαλέσω και κύριους). Αλλά το πράγμα δεν σταματάει εκεί. Ο διαχειριστής της σελίδας δεν υπέπεσε απλά σε κάποιο παράπτωμα, όπως επίδειξη περιεχομένου βίας, προτροπή σε παράνομες πράξεις, υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, βιασμό, παιδική πορνογραφία, φόνο κλπ. αλλά υπέπεσε στο βαρύτατο παράπτωμα της αμαρτίας και μάλιστα στην πιο ασυγχώρητη μορφή αυτής, τη βλασφημία. Διακωμώδησε τον Γέροντα Παΐσιο. Και έτσι η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος επενέβη άμεσα και συνέλαβε στο σπίτι του αυτόν τον επικίνδυνο εγκληματία, προχωρώντας και σε κατάσχεση των αποδεικτικών του εγκλήματος. Παρακολουθούμε την κλιμάκωση; Αντιλαμβανόμαστε τις συνέπειες;;; Για να τις δούμε και αναλυτικά:

Επίδειξη περιεχομένου βίας: Συνέπεια; Εθίζουμε τον κόσμο στην εικόνα της βίας και κατά συνέπεια στην ανοχή αυτής.

Προτροπή σε παράνομες πράξεις: Συνέπεια; Ενθαρρύνουμε την παρανομία, πιθανώς και τη βία, οδηγώντας την κοινωνία μας σε επικίνδυνα μονοπάτια.

Υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος: Συνέπεια; Πραγματοποιούμε παράνομη πράξη με την οποία κάνουμε τον κόσμο φτωχότερο και καθιστούμε δυσκολότερη την επιβίωση του.

Βιασμός: Συνέπεια; Πραγματοποιούμε παράνομη πράξη παραβιάζοντας κάποιον σωματικά, προκαλώντας του σωματικές βλάβες και δημιουργώντας του αξεπέραστα ψυχολογικά προβλήματα για το υπόλοιπο της ζωής του.

Παιδική πορνογραφία: Συνέπεια; Πραγματοποιούμε ή έστω στηρίσουμε τον προαναφερθέντα βιασμό σε παιδάκια, σε μια ομάδα συνανθρώπων μας δηλαδή η οποία δεν συμμετέχει στη διαμόρφωση του κόσμου μας, χρειάζεται όμως την προστασία μας και δεν διαθέτει τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του ενήλικου ώστε να μπορέσει να αντιμετωπίσει τις συνέπειες του βιασμού.

Φόνος: Συνέπεια; Το τέλος. Μη αναστρέψιμη κατάσταση. Κάποιος έχασε τη ζωή του, αυτό το υπέρτατο αγαθό το οποίο δεν μπορεί να μπει στο ζύγι.

Βλασφημία: Συνέπεια; Χμμμ, στερήθηκε κάποιος κάτι; Υπέστη κάποιος κάτι; Διακωμωδήθηκε ο Γέροντας Παΐσιος. Εεε και; Προσεβλήθη; Κλαίει; Στεναχωρήθηκε; Δεν θα έχει πρόσωπο να κυκλοφορήσει στην κοινωνία; Μα ο θεός απαγορεύει τη βλασφημία, θα αντιτείνουν οι πιστοί! Ναι, την απαγορεύει σ’ εσένα βραχυκυκλωμένε εγκέφαλε και δεν πρόκειται να σε χρεώσει για την βλασφημία που εκστομίζει κάποιος άλλος. Βλασφημία!!! Μια αμαρτία η οποία πέρα από την ενσωματωμένη έννοια του κακού, ενσωματώνει και την έξτρα προϋπόθεση των απροσδιόριστων συνεπειών που χαρακτηρίζουν ως κακή μια πράξη. Κάποιος κορόιδευε τον Παΐσιο. Κάποιος κορόιδεψε έναν τύπο που δεν υπάρχει πια και που συνήθιζε να αναγνωρίζει τους ψυχασθενείς ως εξής:
Άλλοτε πάλι τους δίνω νερό στο οποίο προηγουμένως έχω βουτήξει τεμάχιο άγιου Λειψάνου, αλλά, αν έχουν δαιμόνιο, δεν το πίνουν απομακρύνονται.


Και τι έγινε; Θα σας απαντήσω αμέσως! Τίποτα!!! Ας αποπειραθεί να περιγράψει της συνέπειες του εμπαιγμού του Γέροντος κάποιος θιγμένος. Ξέρετε τι θα καταφέρει; Τίποτα!!!

Αυτό το διαολεμένο το τίποτα που γίνεται τα πάντα στη ρίζα της χριστιανικής παράνοιας που οδηγεί την κοινωνία μας; Η απόλυτη βλασφημία! Γνωστή σε όλους πλην των χριστιανών. Το μοναδικό αμάρτημα που δεν συγχωρεί ούτε ο ίδιος ο θεός! Η βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος!!! ("Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον" 12:31-32, "Κατά Μάρκον Ευαγγέλιον" 3:28-29, "Κατά Λουκάν Ευαγγέλιον" 12:10) Μπορείς να κλέψεις,, να βιάσεις αλλά και να σκοτώσεις. Αν μετανοήσεις θα σωθείς. Αλλά αν βλασφημήσεις κατά του Αγίου Πνεύματος; Τελείωσες για πάντα. Γιατί;;; Έτσι. Απροσδιόριστες συνέπειες γίδι και δεν ξέρω πώς να τις δικάσω!



Η Αρχή Διατήρησης του Σεβασμού
Ο σεβασμός δεν μας περισσεύει. Είναι πεπερασμένος και λίγος. Στην νέο-Ελλάδα η εύκολη στοχοποίηση στόχων μακριά του στόχου είναι το εθνικό μας σπορ. Η κοινωνία μας δεν λειτουργεί. Δεν έχει συνοχή. Απουσιάζει ο σεβασμός στα δικαιώματα του απέναντι. Απουσιάζει ο σεβασμός στα δικαιώματα του συμπολίτη μας. Απουσιάζει ο σεβασμός στα δικαιώματα αυτών που υπάρχουν επειδή ακριβώς χορηγείται αφειδώς στα δικαιώματα των μη παρόντων και των ανύπαρκτων. Και δεν περισσεύει. Άδειασε το δοχείο με το σεβασμό στο απροσδιόριστο, και δεν θα μείνει τίποτα για τους άλλους! Αρχή Διατήρησης του Σεβασμού. Σε έκλεισα στο παρκάρισμα (παρών και υπέστη τις συνέπειες) και σε έχω παγιδεύσει εδώ και μισή ώρα; Εεε καλά ρε μεγάλε, δε βλέπεις τι γίνεται; Και που να το βάλω δηλαδή; Τι; Έβρισες τη μάνα μου (απουσιάζει, δεν πήρε καν μυρωδιά); Θα σε σκοτώσω ρε...

Μαχαιρώματα μεταναστών, μίζες των πολιτικών και καταστροφές περιουσιών περνάνε στα ψιλά σε μία πρωτοφανή παρεμπόδιση της δημοκρατίας. Γιατί πολύ απλά κανένας δεν επεμβαίνει για να εμποδίσει το κακό. Στην Ελλάδα της διαφθοράς, στη φυλακή μπήκε μόνο ο Άκης και ο Γέρων Παστίτσιος. Σήμερα όμως, στις 24/09/2012, δεν μπορούμε να μιλάμε πλέον για παρεμπόδιση της δημοκρατίας αλλά για ολοκληρωτική κατάλυση της. Και αυτό γιατί οι αρχές δεν παρέμειναν απλώς απαθείς απέναντι στην προσπάθεια κατάργησης του θεμελειώδους δικαιώματος της ελευθερίας του λόγου. Οι ίδιες οι αρχές φίμωσαν τον λόγο. Απλά, όμορφα, κατανοητά! Με τις θρησκευτικές κουτσουλιές που λερώνουν εδώ κι εκεί το σύνταγμά μας, να σιγοντάρουν. Με τρόμο και πλήρως ακατανόητα! Και το μέλλον; Δυσοίωνο εκτός και αν ο βραχυκυκλωμένος νεοέλληνας αντιδράσει, τώρα που αποδεδειγμένα θα πρέπει να αυτενεργήσει και δεν θα υπάρχει ο πολυπόθητος κηδεμόνας που θα ακούσει τα παράπονά του.

Γιατί, ως γνωστόν, αν σε γαμήσει ο Κατής, σε ποιον να παραπονεθείς;


Share:

2 σχόλια:

  1. Το θέμα έχει ξεφύγει, δεν είναι μόνο το γέροντας. Από τους φράχτες, τους μετανάστες και τις ιερόδουλες οροθετικές, περάσαμε σε στρατόπεδα συγκέντρωσης και σκούπες και μετά σε ομοφυλόφιλους. Σήμερα αγγίζουμε τη λογοκρισία. Και όλα αυτά επιβεβαιώνοντας όλο και περισσότερο το φασισμό που τα ζητάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δείμε, το χτεσινό ήταν κομβικής σημασίας για τη δημοκρατία. Δεν έχουμε να κάνουμε πλέον με θεματοφύλακες της που τεμπελιάζουν, αλλά έχουμε να κάνουμε με τους ίδιους τους θεματοφύλακες που την καταπνίγουν, υπερασπιζόμενοι αόρατες συνέπειες. Οι οροθετικές, αν μη τι άλλο, μπορούν να προξενήσουν βλάβες, ασχέτως με το γεγονός ότι δεν συμφωνούμε με τη διαπόμπευση τους. Ο Παστίτσιος... τι στο διάολο μπορεί να προκαλέσει και σε ποιον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή