Και επειδή καλό είναι να μην το τραβάμε πολύ με την ειρωνεία, θα αφήσω ελεύθερο το Δράκο να ξεράσει μονομιάς στην επόμενη παράγραφο τη γνώμη του για τη γεύση που μου άφησε στο στόμα η υπερασπιστική γραμμή που ακολούθησε ο συμπαθέστατος Σταμάτης. Το λοιπόν:
Κρίνοντας το κείμενο πλήρως αυτόνομα και προσπαθώντας να αποφύγω τα ad hominem, βλέπω μία κακιασμένη μοσχαροκεφαλή του πατσά να βρίζει ασύστολα το πληκτρολόγιο, τους αντικαπνιστές, τους επικριτές της νεοελληνικής κακογουστιάς, ταblogs και το αδυσώπητο internet μέσα στο οποίο χλευάζεται αυτόματα η οποιαδήποτε Στανίση (εκτός από περιπτώσεις αναρτήσεων πλάκας και καζούρας). Τον πειράζει η αυτενέργεια; Τον πειράζει η κριτική του μη εξουσιοδοτημένου; Τον πειράζει η κατάθεση της προσωπικής άποψης σε έναν χώρο υψηλής έκθεσης όπως τα blogs και τα κοινωνικά δίκτυα; Εεε λοιπόν, απ' τα blogs θα τό 'βρει. Έχω να προτείνω στον πολύ κύριο Κραουνάκη να παραμείνει βυθισμένος στην κατάθλιψη του για την απροβλημάτιστη εποχή που πέρασε ανεπιστρεπτί, στο ανορεξικό του αντίδοτο από πίτσες και μακαρονάδες, και να αφήσει εμάς τους πολιτισμένους του διαδικτύου να κράζουμε για τη Στανίση, πράγμα που κάναμε άλλωστε πάντα και κόντρα στο ρεύμα, ακόμα και τις εποχές εκείνες που ο ίδιος και πολλοί άλλοι ήταν δοσμένοι εντελώς αβασάνιστα στις τέχνες τους! Αν τώρα το Web 2.0 και τα Social Media μας έκαναν πλέον main stream και ο κόσμος ασχολείται και μαζί μας, λυπάμαι πραγματικά πολύ, αλλά αυτό είναι κάτι με το οποίο θα πρέπει να ζήσει.
Και συνεχίζοντας...
Θα πρέπει μάλιστα να μας ανεχτεί για πολύ ακόμα! Και δεν μου καίγεται καρφί ακόμα κι αν προτίθεται να μας ονομάσει και τεχνοφασίστες! Αυτόν τον τεχνοφασισμό δυστυχώς τον προάγουν ακόμα και τα δημοσιογραφάκια της ιντερνετιάς. Δημοσιογραφάκια της ιντερνετιάς; Χαχαχαχαχα, η αστειότητα πρέπει να έχει και όρια! Αν η έκρηξη του κύριου Κραουνάκη πυροδοτήθηκε από το γεγονός ότι υπάρχει τεράστια διαρροή από το κοινό του Αυτιά, της Τρέμη και του Λιάγκα, με τη διαφήμιση του Jumbo ενδιάμεσα, σε αυτό των διαδικτυακών Δανέζη, Βαξεβάνη και Κούλογλου, με τις παλαιότερα εξαιρετικές, πλην όμως μεταμεσονύκτια θαμμένες, εκπομπές τους στην τηλεόραση, αυτό δεν θα πρέπει να μας προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη. Ο τύπος την αγαπάει και την πονάει την τηλεόραση. Απλά ας μην μιλάει καλύτερα για greeklish και αγραμματοσύνη γιατί αυτά τα δύο, μαζί με την ΓΡΑΦΗ ΣΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ, είναι στοιχεία που κουβαλάνε στο internet, κατά τη μετακόμιση τους, οι δύο κατ' εξοχήν ομάδες της παλαιάς αποχαύνωσης, οι ορθόδοξοι και οι χρυσαυγίτες. Και ας με συγχωρέσει ο κύριος Κραουνάκης, αλλά η απάντησή του δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις απαντήσεις του Παναγιώταρου. Απουσία επιχειρημάτων και υπερπληθυσμός ύβρεων!Αν αναρωτιέστε γιατί ο Κραουνάκης βάλλει κατ' αυτόν τον τρόπο εναντίον ενός αμφίδρομου και ανοικτού μέσου όπως το διαδίκτυο, ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για έναν καλλιτέχνη ο οποίος φτιάχτηκε λόγω της καλλιτεχνικής του αξίας μεν, μέσα στην εποχή π.Δ. (Προ Διαδικτύου) της επίπλαστης ευμάρειας των ελεγχόμενων τηλεοπτικών δεκτών δε. Και σήμερα; Χμμμ, χρειάζεται ελεύθερος χρόνος για να ασχοληθείς με τον Κραουνάκη. Και στην Ελλάδα του 2010 plus, ελεύθερος χρόνος δεν υπάρχει! Το μόνο που υπάρχει είναι τρομακτική ανεργία, ανάγκη για παραγωγή, προσπάθεια από κάποιους για ανασύνταξη (και δεν εννοώ την τρικομματική παρωδία του θεούσου Σαμαρά) και ανάγκη για πάσης φύσεως εξορθολογισμούς. Τα "τζουτζέδες, κανκάγιες, άκαβλα" ως επιχειρήματα είναι απλώς απομεινάρια της εποχής που ανέδειξε τον κύριο Κραουνάκη, είτε ως αντίβαρο στην κακογουστιά, είτε ως ξεκάρφωμα στην κακογουστιά. Ας μην ξεχνάμε ότι πέρα από τον κινηματογράφο και το θέατρο, το όνομα του Κραουνάκη ενισχύθηκε σημαντικά και από την ενασχόλησή του με το, αυτοαναγορευμένο σε ποιοτικό, έντεχνο! Το ίδιο έντεχνο που αποδόμησε βάρβαρα ο Mikeius στο Κίτρινο Αστείο.
Άλλες Αστειότητες του Κραουνάκη
Αστυνομία του γούστου; Χαχαχαχαχα... Τεγόπουλος και Φυτράκης για όλες τις δουλειές.Αστυνομία: (η) ουσ.
- κρατική υπηρεσία επιφορτισμένη με την ασφάλεια και την προστασία των πολιτών
- το κτίριο όπου στεγάζεται η σχετική υπηρεσία
- το σύνολο των αστυνομικών οργάνων
Αμ το άλλο; Πως ακριβώς το είπε;
Άστε. Βγήκε κι η Αρβελέρ να μας πει ότι άκουσε τι; Ότι τον Σεπτέμβριο δεν θά 'χουμε κράτος. Ότι κάποιος της το είπε. Σοβαρά μιλάτε, κυρία Αρβελέρ μου; Σιγά και τρομάξαμε. Ποιος σας το κάρφωσε; Πόσους γνωστούς έχετε στους παλιανθρώπους; Για πείτε μας.Και αυτός που τα λέει αυτά είναι ο ίδιος που απάντησε στην κριτική για τις κρατικές επιδοτήσεις ως εξής:
Έχω φίλο όποιον πολιτικό γουστάρω και δεν δίνω και κανένα λογαριασμό γι' αυτό! (τελευταία παράγραφος εδώ)
Η μεγαλύτερη αστειότητα από όλες; Άκαπνος! ΑΚΑΠΝΟΣ!!! Όταν η λέξη άκαπνος χρησιμοποιείται ως βρισιά, μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε πόσο βαθιά είναι ριζωμένος ο ανορθολογισμός σε αυτήν τη χώρα. Ένας τετράπαχος καπνιστής (μη ειρωνική η αναφορά), ανάμεσα στο αχαρακτήριστο υβρεολόγιό του επιλέγει να επιτεθεί σε όσους δεν καπνίζουν και νοιάζονται για την εμφάνισή τους ("Λαϊκάντζες του μπότοξ και της ακαπνιάς", "ανορεξικές πιαρατζούδες των πάλαι ποτέ ομίλων"). Τι να πει κανείς! Αν η απέχθεια μας γι αυτό που πρεσβεύει η Στανίση είναι λόγος εξύμνησης της παραιτημένης κελεμπίας και της ποιοτικής αναίδειας του έντεχνου (θυμηθείτε τον πρώην υπουργό πολιτισμού που περηφανεύεται επειδή φυσούσε τον καπνό του στα μούτρα αντικαπνίστριας), τότε έχω να ενημερώσω τον κύριο Κραουνάκη ότι αν και τον λυπάμαι γι αυτό του το ξέσπασμα, η εποχή που νοσταλγεί τελείωσε. Το internet θα είναι πλέον εδώ για να απαντάει στις μαλακίες, και το internet είναι το δικό μας γήπεδο και δεν χάνουμε από κανέναν!
Jumbo
Ας κλείσουμε με τα Jumbo. Θα συμφωνήσω με τον Κραουνάκη ότι οι διαφημίσεις του Jumbo έχουν κατά κανόνα πολύ χιούμορ και κάνουν θραύση. Θα συμφωνήσω ότι ο διαφημιστής του Jumbo έπαιξε το τελευταίο του χαρτί θαυμάσια, επιλέγοντας να κινηθεί στην πεπατημένη που θέλει τους νεοέλληνες να πολώνονται γύρω από την υποκουλτούρα. Η πόλωση γεννάει καυγάδες και οι καυγάδες γενικεύονται και ακούγονται! Αν θέλετε όμως να μάθετε ποιο είναι το μυστικό του Jumbo για τη νέα εποχή που ξημερώνει στο διαδίκτυο, αυτό δεν είναι μόνο η διαφήμισή του αλλά και η ουσιαστική του αξία. Τεράστια ποικιλία και χαμηλές τιμές. Ναι, ξέρω, παίζει σκληρά την αγορά και τα μικρά παιχνιδάδικα κλείνουν. Η αλήθεια όμως είναι ότι τα παιδιά δεν οφείλουν να μεγαλώσουν πρόωρα επειδή εμείς διαλύσαμε μέσα σε 30 χρόνια ολόκληρο τον κοινωνικό μας ιστό. Τα παιδιά χρειάζονται παιχνίδια. Και όταν στον μπαμπά και τη μαμά λείπουν πλέον 99 ευρώ για να βάλουν στην μπάντα ένα κατοστάρικο (Αθάνατε Φέρμα), το Jumbo, ο Μουστάκας και τα άλλα μεγάλα παιχνιδάδικα είναι η λύση.Τη μέρα που το Jumbo θα ακριβύνει ή θα κάνει οποιαδήποτε στραβή, το internet θα βρίσκεται και πάλι στις επάλξεις για να δημοσιεύσει, να μοιραστεί στα κοινωνικά δίκτυα και να διασύρει τον αυτοκράτορα της διαφήμισης και του παιχνιδιού σε δευτερόλεπτα. Μέχρι τότε, δικαιούμαστε απλά να δυσφορούμε εμείς που δεν θέλουμε να ματώνουνε τα αυτιά μας, έτσι;
Kαι λιγα του εσουρες του ....ΜΚΟ "Κραουνακης και σια"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑξιος!
Παραπερα να θυμισω την αληστου μνημης εθνικοπατριωτικη εξαρση του Κραουνακη οταν.. κοπηκαν τα φραγκα
http://aeisixtir.blogspot.com/2011/04/blog-post_29.html
Ζαφώδιε, ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! Δεν το είχα πάρει πρέφα το συγκεκριμένο βίντεο και μου έχει πέσει η μασέλα. Όντως συμπεριφέρθηκα ιδιαίτερα πολιτισμένα...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι όταν έγραφε για την Αρβελέρ (που δεν την φτάνει ούτε στο μικρό της δαχτυλάκι) απλά αναπαρήγαγε τον "μύθο" που θέλει την Αρβελέρ να είπε "μέχρι το Σεπτέμβριο έχετε κράτος" ενώ είπε "μέχρι το Σεπτέμβριο έχετε τράτος" δηλαδή χρόνο!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήνὰ στὸ πῶ ἔτσι:
ΑπάντησηΔιαγραφήὅταν σὲ βρίζει ὁ Κραουνάκης καὶ συμφωνεῖ μαζί του κι ὁ Νικήτας Κληντ, δὲν τοῦ τὴν μπαίνεις. σκύβεις τὸ κεφάλι καὶ σκέφτεσαι γιατί στὰ λέει αὐτά.
κι ἀν ἀκόμα διαφωνεῖς, τὸ ἐξηγεῖς ταπεινά. τώρα, κάνεις σὰν τσουτσέκι ποὺ βρίζει τὸν πατέρα του πίσω ἀπ' τὴν πλάτη του.
Πολυτονικέ Ανώνυμε, το μόνο που κάνεις είναι να συνεχίζεις στο ίδιο μοτίβο που χάραξε ο Σταμάτης. Εγώ είμαι το τσουτσέκι που δεν κάθησα να σκεφτώ τι είπε ο ποιητής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕεε λοιπόν, όπως θα διαπίστωνες άμα διάβαζες αυτά που έγραψα, διάβασα κατά γράμμα όλο του το κείμενο και απάντησα πολύ συγκεκριμένα. Αν έχεις να αντικρούσεις κάτι απ' αυτά με επιχειρήματα, be my guest. Διαφορετικά λούφαξε κι εσύ μέσα στο δόγμα σου. Αλλά τουλάχιστον μη συνεχίζεις από εκεί που σταματάνε οι greeklish ανορθόγραφοι. Γιατί, αν και είναι γνώση το πολυτονικό, εντούτοις έχει καταργηθεί εδώ και κάποια χρόνια και η γλώσσα μας πλέον αποτυπώνεται στο μονοτονικό. This is 2013 boy...
Είναι γεγονός ότι το πολυτονικό έγινε πολύ της μοδός στα Ίντερνετς από τότε που η Magenta έβγαλε αυτόματο πολυτονιστή. *oh shap*
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το θέμα της διαφήμισης, προσωπικά το μόνο που σχολίασα ήταν 'κρίμα η Στανίση που πρέπει να της σωθήκαν οι παράδες και αναγκάζεται να γυρίζει διαφημίσεις'. Η διαφήμιση δεν με πείραξε στο ελάχιστο· συνήθως δεν έχω πρόβλημα με απεικονίσεις της πραγματικότητας (και αυτή ήταν στυγνότατη).
Έκανα παρόμοιες σκέψεις όταν διάβασα την παρέμβαση του Κραουνάκη -ιδίως σ' ό,τι αφορά τη φρασεολογία που μεταχειρίζεται- και σε γενικές γραμμές συμφωνώ με το εδώ κείμενο. Μια παρατήρηση μόνο: με το "άκαπνος" ο Κραουνάκης δεν επιτίθεται σε όσους δεν καπνίζουν, όπως αναφέρετε. Ο άκαπνος είναι εκείνος του οποίου το όπλο/η κάνη δεν έχει καπνίσει. Εκείνος, δηλαδή, που δεν δεν έχει μπει στη μάχη και συπνεπώς ο άπειρος στον πόλεμο και στον αγώνα (πρβλ. ως αντίθετο το "μπαρουτοκαπνισμένος"). Η έκφραση δε περί μπότοξ και ακαπνιάς -σύμφωνα πάντα με την κραουνάκεια οπτική- περισσότερο μεταφράζεται ως επίθεση στην ψευτιά (:μπότοξ) και την αφ' υψηλού κριτική (:ακαπνιά), παρά σε όσους νοιάζονται για την εμφάνισή τους και καπνίζουν, όπως ερμηνεύεται εδώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παραπάνω ως παρατήρηση, επειδή το συγκεκριμένο κομμάτι αναφέρεται στο κείμενο ως η μεγαλύτερη αστειότητα απ' όλες.
Την καλημέρα μου!
@EvanT
ΑπάντησηΔιαγραφήη διαφήμιση με πείραξε μόνο στ' αυτιά μου. Και όπως βλέπεις, το έγραψα ξεκάθαρα και στο άρθρο!
@Ksembarkos
Η ερμηνεία σου είναι εντελώς αυθαίρετη φίλε. Ο ίδιος ο Κραουνάκης έχει εκδηλωθεί πολλάκις εις βάρος της απαγόρευσης του καπνίσματος. Και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως κατέληξες ότι το "άκαπνος" με τη λογοτεχνική του χρήση χώρεσε στα λεγόμενα κάποιου που βρίζει σαν λαχαναγορίτης σε μια σειρά από παραγράφους!
Ονομάζεις αυθαιρεσία το γεγονός ότι εννοώ αυτό ακριβώς που σημαίνει η λέξη. Ονομάζεις "λογοτεχνική" τη χρήση της, ενώ χρησιμοποιείται ευρέως με τη σημασία που έγραψα - και μάλιστα στην καθομιλουμένη! Κατόπιν τούτων, touché και χαιρετώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήεσυ εισαι πολιτισμενος του διαδυκτιου;;; αλαζονας αυτο εισαι. πρρρρρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε, δεν φταίω εγώ. Κάθε που σκάει και ένας πάσχων από επιχειρηματολογικό νανισμό σαν και του λόγου σου, με σπρώχνει ολοένα και περισσότερο στην αλαζονία.
ΑπάντησηΔιαγραφή